شهادت سپهبد سلیمانی جبهه مقاومت را قوی تر خواهد کرد


شهادت سپهبد سلیمانی جبهه مقاومت را قوی تر خواهد کرد

کلانتری گفت: تواضع، فروتنی و پشت پا زدن به دنیا از دلایل و رمز عظمت و محبوبیت شهید سلیمانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» عصر امروز (۱۴ دی) در جمع پاسداران انقلاب اسلامی که با حضور فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمدبرگزار شد، اظهار داشت: برجسته ترین نشان نظامی کشور که همان نشان ذو الفقار است با دستان رهبر معظم انقلاب به سپهبد شهید « قاسم سلیمانی» تقدیم شد و این بالاترین افتخار برای این شهید پرافتخار است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه سپهبد سلیمانی با خدا معامله کرد و به ملاقات خدا رفت، عنوان کرد: انسان های ارزشمندی از جمله سپهبد سلیمانی به قیمت و بهای بهشت با خدا معامله می کنند.

کلانتری با تاکید بر اینکه به جرات می توان ادعا کرد که محبوب ترین شخصیت در ایران اسلامی بعد از رهبر معظم انقلاب، سپهبد سلیمانی بود، افزود: سپهبد سلیمانی از برترین چهره های امنیتی و نظامی در جهان بود.

وی گفت: شخصیت جایگاه و دانش نظامی آن سردار بزرگ به اندازه ای بود که رئیس جمهور روسیه درخواست دیدار با ایشان را داشتند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هرجایی که برخی کشورهای منطقه در برخی مسائل با مشکل رو به رو می شدند برای رفع مشکل درخواست نشست با سپهبد قاسم سلیمانی را داشتند.

وی تصریح کرد: علاوه بر مردم ایران جبهه مقاومت عراق، لبنان، فلسطین، یمن و سوریه در غم از دست دادن این فرمانده شجاع غمگین هستند و شهادت وی همه دنیا را تکان داد.

کلانتری تاکید کرد: ابرقدرت های دنیا منتظر هستند ببینند بعد از شهادت سردار سلیمانی چه اتفاقی می افتد و عکس العمل ایران چیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: یکی از دیگر افتخارات شهید سلیمانی این است که به دست شقی ترین و خبیث ترین انسان های دوران به شهادت رسید.

وی ابراز داشت: خون سپهبد سلیمانی به نفع جبهه مقاومت و اسلام بر زمین ریخته شد و یقینا درخت انقلاب و جبهه حق را پیروز خواهد کرد.

کلانتری با تاکید بر اینکه پس از شهادت سردار سلیمانی تحولات منطقه به شکل دیگری رقم خواهد خورد، تصریح کرد: این امر جبهه مقاومت را محکم تر خواهد کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همان گونه که رهبر فرزانه و حکیم انقلاب گفته اند «انتقام سختی از آمریکای جنایتکار گرفته خواهد شد».

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی کسی بود که در امدادرسانی به سیل زدگان تا سینه در آب فرو می رود و امدادرسانی می کند، عنوان کرد: شهید سلیمانی در جای دیگر در اربعین حسینی به عنوان «خادم الحسین» همانند سربازی عمل می کند و در جنگ با متجاوزان و داعشیان با تمام وجود در مقابل آنان می ایستد.

کلانتری افزود: پاسداران به عنوان حافظان دین و نظام بار عظیمی بر دوش می کشند و دفاع از نظام، انقلاب و آرمان های ایران اسلامی مهم ترین رسالت آنان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: سردار سلیمانی از همه علایق و شیرینی های دنیا گذشت و در تمام طول عمر خود در جبهه های مختلف حق علیه باطل از حریم نظام و ولایت دفاع کرد.

کلانتری همدلی، همبستگی و اتحاد را مهم ترین راه حل شکست و مایوس کردن دشمنان دانست.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق