بغض داود میرباقری از شهادت سردار +فیلم


بغض داود میرباقری از شهادت سردار +فیلم

خالق مختارنامه و امام علی(ع) در زادگاه سپهبد شهید قاسم سلیمانی که سریال سلمان فارسی را می‌سازد از بغض فروخورده‌اش بعد از شنیدن خبر شهادت سردار سلیمانی می‌گوید.

به گزارش مشرق، تصویربرداری سریال "سلمان فارسی" در بیابان‌های کرمان آغاز شده اما خبری از روز گذشته کارگردان و عوامل این پروژه را منقلب کرده است. البته که این خبر همه را شوکه کرد و در بغض فرو برد. داود میرباقری کارگردان این سریال تلویزیونی وقتی خبر را می‌شنود بسیار شوکه می‌شود؛ اینطور روایت می‌کند که: روز گذشته هنگامی که خبر شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی را شنیدم بسیار شوکه شدم و بغض و ناراحتی شدیدی در تمام طول روز بر فضای کاری ما سایه انداخته بود.

بیشتر بخوانید:

سروده وحید حقانیان در رثای سردار سلیمانی

دلیل ترور بزرگان مقاومت چیست؟

داود میرباقری به این نکته اشاره کرد که این روزها در زادگاه سردار سلیمانی، این سریال تلویزیونی را می‌سازیم و چنین اتفاق دردناکی برای جامعه علاقه‌مند به حاج قاسم می‌افتد. کارگردان سریال "سلمان فارسی" افزود: این اتفاق تقریباً قابل پیش‌بینی بود، زیرا در این ۴۰ سال انقلاب اسلامی همیشه آمریکا با ما دشمنی داشته و سعی کرده آدم‌های مؤثر و نافذ در هر حوزه‌ای را به راه‌ها و روش‌های مختلف حذف کند. این اولین بار نیست و آخرین بار هم نخواهد بود. ذات دشمنی استکبار همین طور است؛ بسیار متأسفیم آدم بزرگی را از دست دادیم.

دانلود

کارگردان سینما و تلویزیون ابراز امیدواری کرد: امیدوارم تأثیر این خون‌ها، همان‌طور که فضای سیاسی حاکم و جوّ نشان می‌دهد برخی از آدم‌ها همه چیزشان برکت است و با شهادت‌شان هم تأثیر اساسی روی فضای اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کشور می‌گذارند. همان‌طور که از روز گذشته این همدلی و همبستگی را در کل کشور شاهدیم و امیدوارم این حرکت به یک خیزش عظیم و گسترده تبدیل شود. این از برکات خون شهید است به هر حال این حادثه را به ملت بزرگ ایران، رهبر انقلاب و همه مبارزان و مجاهدانی که برای استقلال، امنیت، آزادی و آرمان‌های این کشور تلاش می‌کنند، تسلیت می‌گویم. امیدوارم که این شهادت‌ها و خون‌ها ما را بیش از گذشته در ادامه مسیر و راهی که پیش گرفته‌ایم و راه حقی است مصمم‌تر کند.

وی خاطرنشان کرد: همه گروه "سلمان فارسی" هم ناراحتند و با مردم ایران و داغداران ابراز همدردی می‌کنند. ما این روزها در بیابان‌های کرمان،‌ زادگاه سردار شهیدمان کار می‌کنیم و امیدوارم که مسیر زندگی پربرکت امثال شهید سلیمانی‌ها استمرار داشته باشد؛ ان‌شاءالله به آن اهداف آرمان‌های موردنظر انقلاب و تفکر آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی‌مان دست پیدا کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی