جزیره ارشیا


جزیره توریستی ارشیا در سه کیلومتری ساحل چمخاله واقع شده است . مجتمع فرهنگی و ورزشی 50 هکتاری با نام جزیره ارشیا، که حالا پای ثابت هیجان های چمخاله شده است، در محل اتصال رودخانه محبوب چمخاله به ساحل تجربه ای استثنایی برایتان رقم خواهد زد. اگر عاشق پرواز بر فراز آب های دریای نیلگون […] نوشته جزیره ارشیا اولین بار در جامع ترین پایگاه گردشگری و معرفی...

جزیره توریستی ارشیا در سه کیلومتری ساحل چمخاله واقع شده است . مجتمع فرهنگی و ورزشی ۵۰ هکتاری با نام جزیره ارشیا، که حالا پای ثابت هیجان های چمخاله شده است، در محل اتصال رودخانه محبوب چمخاله به ساحل تجربه ای استثنایی برایتان رقم خواهد زد. اگر عاشق پرواز بر فراز آب های دریای نیلگون خزر هستید و یا دوست دارید با سرعت تمام آب دربا را شکافته و رو به جلو بروید یا حتی عاشق تفریحات نوین موج سواری هستید، ارشیا بهترین گزینه برای شماست. قایق سواری، جت اسکی بر روی آب، پاراسل سواری، فلای برد، شاتل سواری، پاراموتور و بسیاری از تفریحات هیجان انگیز دیگر در مجتمع فرهنگی- ورزشی ارشیا برای شما تدارک دیده شده است.

جزیره ارشیا

آن چه که اینجا در ساحل مجتمع ارشیا به گوش می رسد صدای فریادهای ممتد ناشی از هیجان و شادی است. فرقی نمی کند به تنهایی یا دسته جمعی، با رعایت نکات ایمنی می توانید یک تفریح دریایی لذت بخش را در کنار دوستان و خانودتان تجربه کنید. اگر بعد یک تفریح هیجان انگیز احساس می کنید انرژی تان حسابی تحلیل رفته است می توانید سری به رستوران و کافه مجتمع ارشیا بزنید و انرژی کسب کنید، این مجتمع سرویس بهداشتی و امکاناتی همچون نمازخانه برای گردشگران فراهم کرده است. چندین آلاچیق نیز رو به دریا برای استراحت و تماشای ساحل تعبیه شده است. مجتمع ارشیا به زودی یک اتوبوس دریایی نیز راه اندازی خواهد کرد تا با خیال راحت بتوانید یک نیمروز را بر روی آب های آرام دریای خزر بگذرانید. شاید با دیدن چمخاله در کنار هیجان های ارشیا، باورتان نشود قدم در یک ساحل ایرانی گذاشته اید، اگر دست به دست هم بدهیم و چمخاله را تمیز و بدون آلودگی نگه داریم به زودی صاحب ساحلی خواهیم بود که پا به پای سواحل پرطرفدار کشورهای همسایه دوستداران بسیاری را جذب خود خواهد کرد.

جزیره ارشیا

بهترین فصل برای سفر به چمخاله

در تمام فصول می توان از زیبایی های چمخاله دیدن کرد اما در نیمه ی دوم بهار و تابستان ، این منطقه زیباتر از سایر فصول است .

نحوه دسترسی به چمخاله

اگرمی خواهید با خودروی شخصی به چمخاله بروید ، می توانید در مسیر جاده ی کناره از شرق به غرب و بعد از پشت سر گذاشتن چالوس و رامسر و ورود به استان گیلان به سمت لنگرود برانید. در ۱۰ کیلومتری شرق لنگرود به چمخاله می رسید.

اگر قصد دارید از سمت غرب به چمخاله بروید، بعد از گذشتن از رشت و رسیدن به لاهیجان ۲۵ کیلومتر به سمت شرق برانید تا به چمخاله برسید.تهران تا شهر چمخاله ۳۷۴ کیلومتر ( ۴ ساعت و ۵۴ دقیقه) فاصله دارد .

جزیره ارشیا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان