مراکز آموزشی و ادارات اندیمشک فردا تعطیل است


مراکز آموزشی و ادارات اندیمشک فردا تعطیل است

اندیمشک-ایرنا- فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: همه مدارس،ادارات و دانشگاههای این شهرستان فردا یکشنبه 15 دی ماه در بخش های مرکزی و الوار گرمسیری تعطیل اعلام شدند.

پیمان جهانگیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تصمیم با توجه به درخواستهای فراوان شهروندان شهیدپرور اندیمشک برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در اهواز ، گرفته شده است.

وی افزود: مراکز خدماتی ، بهداشتی و درمانی و بانکها فردا فعال خواهند بود.

استاندار خوزستان تصمیم گیری در مورد تعطیلات شهرستان های استان خوزستان در روز یک شنبه به فرمانداران شهرستان های مربوطه واگذار کرد.

تشییع پیکر شهدای مقاومت فردا از ساعت هشت صبح در شهرستان اهواز از میدان مولوی به سمت چهارراه سلمان فارسی(نادری) برگزار می‌شود.

بامداد جمعه ۱۳ دی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت و چند نفر دیگر از همرزمانشان، پس از عمری مجاهدت در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی، رهبرمعظم انقلاب اسلامی در ایران سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا