سردار سلیمانی نماد تمام آرمانهای انقلاب اسلامی بود


سردار سلیمانی نماد تمام آرمانهای انقلاب اسلامی بود

اندیمشک-ایرنا- امام جمعه اندیمشک در جمع سوگواران این شهر در عزای سردار ملی ایران گفت:سردار سلیمانی نماد تمام آرمانهای انقلاب اسلامی بود، یعنی آنچه ما در طول این چهل سال فریاد کشیدیم در وجود این سردار بزرگ متبلور بود و وی به واقع تجلی تمام آرمانهای ارزرشمند ماست. 

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری افزود: این خطای راهبردی دشمن است که خیال میکند با ترور و شهادت بزرگان ما می تواند این انقلاب را متوقف کند و جلوی اهداف انقلاب را بگیرد.

وی افزود:ما به اندازه کافی برای حراست این انقلاب اسلامی خون دادیم و هرجا خون دادیم باعث حیات جدید شجره طیبه انقلاب ما شده است.

وی بیان کرد: مگر با خونهای گذشته و ترورهای قبلی توانستند جلوی قدرت انقلاب را بگیرند و به اهداف خود دست پیدا کنند، که اکنون این خیال خام را داشته باشند؟ این جنایت بزرگ نشان داد آمریکا از وجود این شخصیت و سردار بزرگ واهمه داشته که حاضر شده دست به چنین اقدام خطرناکی بزند.

وی اظهار داشت:آنچه که در طول این چند دهه انقلاب اسلامی ما آن را بارها تجربه کردیم جنایت های آمریکا و شیطنت های امریکا است و جنایت های آنها بر کسی پوشیده نیست.

امام جمعه اندیمشک افزود:آنچه آمریکا در این ۲ دهه با حضور مستقیم خود در منطقه انجام داده به برکت وجود سرباز رشید اسلام سردار سلیمانی همواره با شکست مواجه شده است.

وی با بیان اینکه مانع اصلی برنامه های آمریکا و استکبار و همه ایادی آنها حضور این سرباز رشید اسلام بود، گفت:حاج قاسم سلیمانی برای استکبار ، داعش و داعشی ها و وابستگان امریکا مهم بود و کینه او را در دل داشتند .

حجت الاسلام حسینی نوری گفت:امریکا برای برای برخی حکام بی لیاقت منطقه هیمنه دارد برای آنهایی که هروقت بخواهد می تواند منابع مالی مورد نیازش را از آنها تامین کند و در نهایت وقاحت از آنها سوءاستفاده کند.

وی ادامه داد: این امریکا برای ایران اسلامی ،برای سرداران انقلاب اسلامی و برای جبهه مقاومت هیمنه ای ندارد زیرا هیمنه این متجاوزان را سردار سلیمانی به کلی در هم شکست به همین دلیل هم او را به شهادت رساندند.

هزاران نفر از مردم شهیدپرور اندیمشک در اجتماع بزرگ سوگواران در میدان امام خمینی (ره) این شهر در غم شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی عزاداری کردند.

سوگواران اندیمشکی در این اجتماع بزرگ با سینه زنی و مداحی به سوگواری پرداختند.

نظیر این مراسم در شهر چم گلک نیز عصر امروز برگزار خواهد شد.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا