در سوگ سردار بی‌تن


در سوگ سردار بی‌تن

اندیمشک – ایرنا- نوشتن از سردار دلها سخت و غم بار است ، قلم پای رفتن ندارد و واژگان حتی برای ترسیم این همه سوز و غم و اندوه توان نشستن در جملات را ندارند.

آن لبخندها ، قدمهای استوار و چهره پاک سردار محبوب ایران اسلامی در دل و جان ملت ماندگار شده است.

سردار بی ادعای ما ، آسمانی شد تا دشمن حقیرانه به خیال خام خود فریاد پیروزی سر دهد اما سردارهای ایران اسلامی و فرزندان رشید اسلام با چشمانی اشکبار اما دلی محکم و قدم هایی استوارتر به پیش می روند.

ملت ایران اسلامی با جان و دلی اندوهگین در جای جای کشور در غم آسمانی شدن سردار دل ها محفل اندوه گرفته اند .

اشک ها بر چشم ها جاری است و دل ها در فراق یار ملت به درد آمده است.

دل ها گرچه غمگین است اما انگیزه ها برای رهرو بودن و ادامه راه حاج قاسم مضاعف شده است و این حاج قاسم ها روزی درس واقعی به جنایتکاران خواهند داد.

سردار سلیمانی ریشه در دل و جان ملت ایران اسلامی دارد ، این را از اشک ها و اندوه نمایان در چهره مردم ایران اسلامی می توان دید.

سردار سلیمانی ، به واقع سردار دل ها بود ، سرداری که ذهن ها و دل ها او را با تمام وجود دوست داشتند و دوست داشتند.

و اما اینجا اندیمشک است ، شهر سرداران قهرمان و دوکوهه و دفاع و عشق و اعتقاد و شهادت...

اینجا شهر شهدای مدافع حرم است ، شهری که با شهادت عجین شده و عاشقانه دلش برای شهدا می تپد.

اینجا اندیمشک است و شهدای مدافع حرمی که رفاقت خود با حاج قاسم را ثابت کردند، شهدای مدافع حرمی که اینک در آسمان ها به استقبال فرمانده خود آمده اند تا بار دیگر رسم رفاقت را به جا آورند.

مردم شهیدپرور اندیمشک این بار هم با اجتماع بزرگ سوگواری، در غم از دست دادن سردار بزرگ ایران اسلامی اشک ماتم ریختند.

کودکی که عکس چهره با لبخند سردار را در دست گرفته ، جانبازی که با تنها دستش عکس زیبای سردار را گرفته ، فرزند شهید مهدی نظری شهید مفقودالاثر مدافع حرم که عکس سردار را در دست گرفته و مادر شهیدی که عکس سردار را به سینه می فشارد ، اشک ماتم می ریزد و هزاران نفری که به عشق سردار دل ها آمدند تا دشمن بداند ایران اسلامی گرچه غرق عزا است اما باز هم سردارها دارد....

محمد عزیزی یکی از جوانان اندیمشکی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:این جنایت بزرگ آمریکا نشان دهنده ترس جدی آنها از اقتدار سردار سلیمانی بوده است اما ملت در برابر این جنایت سکوت نمی کند.

زهرا ادیب نوجوان اندیمشکی هم گفت: راه سردار سلیمانی همواره جاودان است و جوانان این کشور راه این سردار بزرگ را ادامه می دهند.

یکی از ایثارگران دوران دفاع مقدس به خبرنگار ایرنا گفت:سردار سلیمانی چهره برجسته جهاد و ایثار بود که سبب شکست مفتضحانه گروههای تکفیری و دست پرورده آمریکا شد و به همین دلیل آمریکا از وی کینه داشت.

امام جمعه اندیمشک هم گفت:شخصیت ارزشمند سردار سلیمانی تجلی همه آرمان های انقلاب اسلامی بوده است و این شخصیت برجسته برای همگان یک الگوی واقعی ایثار و شجاعت است .

حجت السلام سید مصطفی حسینی نوری بیان کرد:این جنایت امریکا خوی واقعی آنها را بیش از همیشه نشان داد و مردم ایران اسلامی هیچ گاه به چنین جنایتکاری اعتماد نخواهند کرد.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر