ترور سردار سلیمانی بزرگترین خطای راهبردی آمریکایی‌هاست


ترور سردار سلیمانی بزرگترین خطای راهبردی آمریکایی‌هاست

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: ترور سردار سلیمانی بزرگترین خطای راهبردی آمریکایی‌ها در مقابل انقلاب اسلامی بود، آن‌ها مسئولیت این جنایت را برای اولین بار عهده‌دار شدند و این شکست و اشتباه بزرگی برای آن‌هاست.

ترور سردار سلیمانی بزرگترین خطای راهبردی آمریکایی‌هاست

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله شامگاه جمعه، 13 دی‌ماه در مراسم گرامیداشت شهادت سردار شهید حاج‌ قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله کرمان گفت: شهادت سپهبد، شهید پاسدار حریم ولایت و امامت حاج‌ قاسم سلیمانی و شهید جعفری از یاران صدیق امت و امام را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم؛ ان‌شاءالله راه ایشان را در شرایط کنونی به بهترین شکل ادامه دهیم.

وی به ویژگی‌های سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود: ایشان یک اسوه بود و اگر بخواهیم راه و هدف ایشان را دنبال کنیم می‌فهمیم که چگونه به این مقام رسیده است.

فرمانده سپاه ثارالله بیان کرد: همه ما داغدار این سردار مؤمن و مجاهد ولایی هستیم اما در کنار این تحصن و حرکت‌های عظیم تمام آن چیزی که در حال حاضر ملت ما و مردم عزیز مسلمان و ملت ولایی ما باید به آن توجه کنند ویژگی‌های این فرد است که از قنات ملک آغاز شده و تا به اینجا رسیده است. تبلور و تجلی رشادت و فداکاری این فرد انقلابی را طی ۴۱ سال مشاهده می‌کنیم.

وی به ویژگی‌های حاج قاسم اشاره کرد و یادآور شد: اولین و مهم‌ترین ویژگی ایشان این بود که بسیار اهل مطالعه بود و از هر فرصتی استفاده می‌کرد تا اسلام و شخصیت ائمه هدی(ع) را بهتر بشناسد تا بتواند در تصمیم‌گیری‌ها بهتر عمل کند.

ابوحمزه تصریح کرد: شهید حاج قاسم مهم‌ترین اقدامی که در دستور کار داشت این بود که اسلام ناب را خوب بشناسد که در سخنرانی‌های حاج قاسم می‌توان آن را شناخت و عمق آن را دقیقاً مشاهده کرد.

فرمانده سپاه ثارالله اظهار کرد: از ویژگی‌های بارز این شهید اطاعت از ولایت مطلقه فقیه است چه در زمان امام راحل و چه در زمان رهبر معظم انقلاب، آن چیزی که وی را محبوب دل‌ها کرده به دلیل تابعیت و اطاعت از ولایت فقیه است و شهید حاج قاسم این را به بهترین وجه در ۴۱ سال به نمایش گذاشته است.

وی افزود: نکته دیگر بصیرت و دشمن‌شناسی ایشان است؛ راه و هدف دشمن را کاملاً می‌شناخت زیرا انسان‌های بصیر آینده را کاملاً می‌شناسند و بر اساس آن پیش‌بینی می‌کنند و بر اساس این بصیرت بیان کرد که سه ماه بعد داعش شکست خواهد خورد.

فرمانده سپاه ثارالله به ویژگی دیگر سردار اشاره کرد و یادآور شد: اخلاص و کار برای خدا از ویژگی‌های دیگر این شهید بزرگوار است و شما در همه جلسات و در فرماندهی قدس سپاه یک نکته نمی‌بینید که بگوید «من»، بلکه همیشه توفیقات را از برکت ائمه اطهار(ع) و … می‌دانست زیرا همه چیزش برای خدا بود. انسان هر کاری را که می‌خواهد انجام دهد باید برای خدا باشد و حاج قاسم این چنین بود. خداوند قلب حاج قاسم را به نور الهی منور کرده بود زیرا قلبش برای خدا می‌تپید.

ابوحمزه گفت: نکته دیگر شجاعت ایشان بود از ابتدا که ایشان وارد سپاه شد تا لحظه شهادت هیچگاه در هیچ عرصه‌ای عقب‌نشینی نمی‌کرد و همیشه سینه سپر می‌کرد و زودتر از نیروهایش مردانه در مقابل دشمن می‌ایستاد.

وی افزود: مردم‌داری و انس با همه قشرهای مردم از ویژگی‌های دیگر این شهید بزرگوار بود؛ محبت، لطف، صمیمت، مردم‌داری، تواضع و فروتنی در ایشان وجود داشت و با تمام وجود حالت تواضع در ایشان دیده می‌شد، در عین تواضع، شجاع و در مقابل دشمن اشدا علی الکفار بود.

سردار ابوحمزه گفت: از دیگر ویژگی‌های این شهید این بود که به شدت در مقابل اسرائیل، آمریکا و دیگر دشمنان می‌ایستاد؛ ایشان رسماً اعلام کرد «آقای ترامپ نمی‌خواهد در مقابل مردم و دولت جمهوری اسلامی بایستی من تنها در مقابلت می‌ایستم» ایشان بدون ترس در مقابل مواضع آمریکا و اسرائیل می‌ایستاد و به حرف‌هایی که زده بود عمل می‌کرد.

وی تأکید کرد: ایشان هم اهل حرف بود و هم عمل و در همه صحنه‌های خطرناک که احتمال شهادت ایشان وجود داشت با سینه‌ای سپر می‌ایستاد. اما این اقدامی که آمریکایی‌ها انجام دادند بزرگترین خطای راهبردی آمریکا در مقابل انقلاب اسلامی بود. آن‌ها علی‌رغم توافقی که با عراق داشتند که با هیچ مقامی مقابله نکنند این خیانت را رقم زدند و مسئولیت این جنایت را برای اولین بار عهده‌دار شدند و این شکست و اشتباه بزرگی برای آن‌هاست.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان