دهمین «چراغ مطالعه» با سکولاریسم روشن می‌شود


دهمین «چراغ مطالعه» با سکولاریسم روشن می‌شود

برنامه تلویزیونی «چراغ مطالعه»، میزبان حجت‌الاسلام «حسین بُستان»، نویسنده‌ کتاب «نظریه عرفی شدن با رویکرد اجتهادی تجربی» می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه: کوروش علیانی در برنامه امشب «چراغ مطالعه» که ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش می شود میزبان حجت الاسلام «حسین بُستان»، نویسنده‌ کتاب «نظریه عرفی شدن با رویکرد اجتهادی تجربی» می شود.


پرسش اصلی نویسنده در این کتاب این است که «برحسب رویکرد اسلامی، چه زمینه ها و عواملی در عرفی شدن فرد و جامعه موثرند و این تاثیر چگونه صورت می پذیرند؟»

حسین بستان (نجفی) متولد 1347 و عضو گروه جامعه‌شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است. او در حوزه علمیه تا سطح 4 تحصیل کرده و در دانشگاه مدرک دکتری جامعه‌شناسی گرفته است. از او کتاب های زیادی همچون وبر و اسلام، نابرابری و ستم جنسی از دیدگاه اسلام و فمینیسم، اسلام و جامعه شناسی خانواده، گامی به سوی علم دینی به چاپ رسیده است.

«چراغ مطالعه» به تهیه کنندگی «مرتضی روحانی» و «علی خواجه» در گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما تولید شده است و شنبه ها ساعت ۲۱از شبکه چهارسیما پخش می شود و تکرار آن یکشنبه ها ساعت ۱۰ و دوشنبه ها ساعت ۱۳ پخش می شود.

پایان پیام/248

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی