خون شهید سردار سلیمانی به وحدت امت اسلامی انجامید


خون شهید سردار سلیمانی به وحدت امت اسلامی انجامید

بندرعباس-ایرنا-نماینده ولی فقیه درهرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: دشمن نمی‌داند که خون شهید سردار سپهبدحاج قاسم سلیمانی به انسجام و وحدت امت اسلامی انجامید و حتی امروز موثرتر از زنده بودن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعبادی‌زاده روز شنبه در مراسم گرامیداشت یاد وخاطره شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس افزود: حرکت جوانان به سوی شهید و شهادت آنقدر موثر است که اگر شهید سلیمانی زنده بود و این پیام را به جوانان می‌داد اینقدر اثر نداشت.

وی ادامه داد: در آغاز انقلاب اسلامی وقتی که کشور در اثر تبلیغات سوء دشمنان گره خورده بود و لیبرال‌ها میدان‌داری می‌کردند و جریان حزب‌الله را به انزوا می‌کشاندند و خداوند متعال خون شهید بهشتی را بر زمین ریخت که باعث انسجام جامعه اسلامی شد.

امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: امروز هم که در منطقه و خاورمیانه مسائل گره خورده و کشورهای عراق، سوریه و لبنان درگیری دارند، دشمن به خیال خودشان قصد داشتند این جریان‌ها به داخل کشور ایران وارد کنند که نتوانستند.

عبادی زاده بیان داشت: عده‌ای از وابستگان به استکبار و نظام سلطه مزدور می‌خواستند درگیری ایجاد کنند، کشور را به هم بریزند ولی خدا بهترین انسان‌های مجاهدی مانند شهید سردار سلیمانی را انتخاب کرد و خونش را ریخت تا وحدت جریان مقاومت اسلامی افزایش یابد.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی با ریختن خونش، خونی تازه را در رگ‌های جوانان انقلابی و روحی در جریان مقاومت اسلامی دمید و به پیش خواهد برد.

وی یاد آور شد: شهید سپهبد سلیمانی فقط متعلق به ایران نبود بلکه به جهان اسلام تعلق دارد و خون این شهید بزرگوار در همه جریان‌های اسلامی به حرکت درآمده است.

نماینده ولی فقیه درهرمزگان خاطر نشان کرد : جوانان انقلابی امروز احساس کردند نباید منتظر بمانند و عَلَم سردار سلیمانی را بلند کنند و با شور، نشاط و روحیه مبارزه‌گری ادامه دهنده راه شهدا باشند.

به گفته عبادی زاده،امروز در شرایط حساسی قرار داریم، شما جوان‌ها وظیفه دارید برای وحدانیت قرآن و جهان اسلام کمربندهای همت خود را محکم‌تر ببندید تا با پاسداری از خون شهید سردار قاسم سلیمانی خداوند متعال در ظهور حضرت عالم بشریت تسریع فرماید.

خون شهید سردار سلیمانی به وحدت امت اسلامی انجامید

دشمنان بدانند ما فرزندان حاج قاسم هستیم و سرهای خود را نثار انقلاب خواهیم کرد

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان نیز در این مراسم گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی و استکبار جهانی بدانند که با ریخته شدن خون سردار سپهبد سلیمانی همه چیز آغاز شده زیرا ما فرزندان حاج قاسم هستیم و سرهای خود را نثار انقلاب خواهیم کرد.

سردار پاسدار اباذر سالاری اظهار کرد: استکبار جهانی بدانند خواهران و برادران انقلابی و همه آزادی خواهان منتظر نابودی رژیم صهیونیستی و آمریکا هستند.

وی بیان کرد: انسان‌هایی مانند سردار قاسم سلیمانی که رهبر انقلاب ایشان را شهید زنده نامیده‌اند، علمدار انقلاب است و با از جان خود گذشت تا اسلام و نظام زنده بماند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان خاطر نشان کرد: تعداد بسیاری از جوانان غیور، انقلابی و ولایت‌مدار استان پس از شنیدن خبر شهادت سردار سپهبد سلیمانی، به تماس و مراجعه آمادگی خود را برای از میان برداشتن دشمنان اعلام کرده‌اند.

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی صبح امروز با حضور جمعیت بی‌سابقه‌ای از مردم، مسوولان و کارکنان دستگاه‌های دولتی، فرماندهان و نظامی‌های لشکری به همراه نوحه‌خوانی و مدیحه‌سرایی مداحان در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید