احیای 45 واحد غیر فعال صنعتی در آذربایجان غربی


احیای 45 واحد غیر فعال صنعتی در آذربایجان غربی

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی از صدور 160 فقره پروانه بهره برداری صنعتی در استان طی سال جاری خبرداد.

معصوم علی اکبری در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه طی سال جاری ۱۶۰ فقره پروانه بهره برداری ایجادی و توسعه ای در آذربایجان غربی صادر شده است، افزود: با صدور این تعداد پروانه بهره برداری ایجادی جدید و توسعه ای در استان با حجم سرمایه گذاری ۳ هزار و ۱۴۵ میلیارد ریال برای یک هزار و ۱۸۸ نفر بصورت مستقیم زمینه اشتغال فراهم شده است.

علی اکبری بیان کرد: در سال جاری با برگزاری جلسات و کارگروه های مختلف در استان ۴۵ واحد غیر فعال صنعتی احیا و به چرخه تولید بازگردانی شده اند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن وتجارت استان همچنین گفت: افزایش ظرفیت تولیدی ۵۷ واحد تولیدی که در اثر مشکلات و موانع موجود با ظرفیت پایین درحال فعالیت بوده اند به تولید با ظرفیت کامل بازگردانی شده اند.

علی اکبری عنوان کرد: در راستای پایش و بازرسی از واحد های صنعتی تولیدی استان ۱۴۰ هزار و ۸۷۸ مورد بازرسی از واحد های صنعتی توسط کارشناسان مرتبط امور صنایع سازمان انجام و مشکلات و موانع موجود در واحد های صنعتی احصاء شد.

وی به حمایت از واحدهای تولیدی با استفاده از تسهیلات رونق تولید اشاره کرد و گفت: در دوره مورد اشاره سال جاری ۷۶ واحد صنعتی با دریافت ۸۸۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی، از محل تسهیلات رونق تولید بهره مند شده اند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اضافه کرد: همچنین با پایش و رفع مشکلات ۸۷ طرح صنعتی و معدنی نیمه تمام در سال جاری این طرح های نیمه تمام نیز در شرف بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

وی بیان کرد: برای رفاه و تسهیل سرمایه گذاران عزیز در راستای تکریم ارباب رجوع و تسهیل فرایند اداری، دریافت خدمات از سازمان علاوه بر امکانات الکترونیکی ایجاد شده در سایت سازمان ۷ فقره پروانه دفتر خدمات فنی و مهندسی صادر شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای کمیل با نوای حاج منصور ارضی