وین رونی: قمار وحشتناک است، من از خطر جستم


وین رونی: قمار وحشتناک است، من از خطر جستم

وین رونی، اسطوره فوتبال انگلیس و ستاره جدید دربی کانتی درباره مشکل قمار خود در اوایل دوران فوتبالش صحبت کرده و می‌گوید این مشکل را پشت سر گذاشته است.

به گزارش "ورزش سه"، وین رونی، اسطوره فوتبال انگلیس و ستاره جدید دربی کانتی که اخیرا از آمریکا به انگلیس بازگشته و به عنوان بازیکن/مربی به این تیم حاضر در چمپیونشیپ ملحق شده در گفتگویی به مشکل قمار خود در اولین سالهای دوران فوتبالی‌اش پرداخته و می‌گوید در آن روزها ترکیب افسردگی و منابع مالی قابل توجه باعث شده بود او به قمار رو بیاورد.

وین رونی: قمار وحشتناک است، من از خطر جستم

وین رونی در این گفتگو درباره مشکل سابقش گفت:" ما در بازی‌های خارج از خانه منچستریونایتد در یک هتل اقامت می‌کردیم. با تیم ملی انگلیس هم وقتی برای بازی می‌رفتیم هفت تا ده روز در هتل بودیم. در این شرایط آدم حوصله‌اش سر می‌رود و برای وقت کشتن دست به بعضی کارها می‌زند و قمار یکی از این کارها بود".

وین رونی: قمار وحشتناک است، من از خطر جستم

ستاره جدید دربی کانتی در ادامه صحبتهایش گفت:" تا به خودتان می‌آیید متوجه می‌شوید که مبالغ هنگفتی از دست داده‌اید و حتی متوجه این نشده‌اید. من اوایل فکر می‌کردم خیلی راحت دارم پول بدست می‌آورم ولی بعد از مدتی تاثیر مخرب قمار را متوجه می‌شوید و می‌بینید که زندگی‌تان دارد از بین می‌رود. من خوشبختانه توانستم بدهی‌ها را بپردازم و بعد از آن دیگر قمار نکردم. من از اشتباهاتم درس گرفتم. اگر به قمار ادامه بدهید بیشتر و بیشتر می‌‌بازید و در موقعیت خیلی بدی گرفتار می‌شوید".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق