پیام تسلیت دکتر محمد حاتمی، رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور، در پی شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی


پیام تسلیت دکتر محمد حاتمی، رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور، در پی شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی

انا لله و انا الیه راجعون شهادت بالاترین مرتبه و پاداشی است که خداوند سبحان در پایان عمری مجاهدت و تلاش بی وقفه در جوار شهیدان کربلا به عبد مخلص خویش عطا فرمود. شهید حاج قاسم سلیمانی در سال های عمر شریف و پر برکتش به عنوان فرمانده موفق لشکر ثار الله کرمان پیروزی های بسیاری در جبهه های جنگ برای ملت ایران به ارمغان آورد و در کسوت فرمانده سپاه قدس...

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت بالاترین مرتبه و پاداشی است که خداوند سبحان در پایان عمری مجاهدت و تلاش بی وقفه در جوار شهیدان کربلا به عبد مخلص خویش عطا فرمود. شهید حاج قاسم سلیمانی در سال های عمر شریف و پر برکتش به عنوان فرمانده موفق لشکر ثار الله کرمان پیروزی های بسیاری در جبهه های جنگ برای ملت ایران به ارمغان آورد و در کسوت فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اوج اقتدار و امنیت را تقدیم مردم مسلمان منطقه و ایران نمود.

اینجانب به نیابت از جامعه روان شناسان و مشاوران ایران، سفر آسمانی سردار شهید و سرافراز اسلام را محضر امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران به ویژه خانواده معزز ایشان و مردم شهید پرور استان کرمان، تبریک و فقدان ایشان را تسلیت عرض می نمایم. مطمئنا با شهادت سردارما انسجام ملی افزایش و انتقام خون وی گرفته خواهد شد.
محمد حاتمی
رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو