35 نقطه از مواضع حیاتی آمریکا در غرب آسیا، در تیررس جمهوری اسلامی


35 نقطه از مواضع حیاتی آمریکا در غرب آسیا، در تیررس جمهوری اسلامی

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه 35 نقطه از مواضع حیاتی امریکا در غرب آسیا از مدت ها قبل شناسایی شده و در تیررس جمهوری اسلامی است، گفت: قلب و حیات امریکا یعنی تلاویو در تیررس ماست و در نقطه نقطه کشورهای منطقه غرب آسیا همه کسانی که به جمهوری اسلامی، مقاومت، مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی وفادار هستند، قطعا تقاص خون شهید سلیمانی و...

سردار"غلامعلی ابوحمزه" شامگاه جمعه ۱۳ دیماه در مراسم عزاداری شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله شهر کرمان اظهار کرد: سردار سلیمانی یک الگو و اسوه است که اگر بخواهیم راه، هدف و برنامه های ایشان را دنبال کنیم باید بدانیم چه ویژگی هایی باعث شد حاج قاسم به این مقام و منزلت برسد.

وی با اشاره به نقش حاج قاسم سلیمانی در بیرون راندن داعش از سوریه و عراق افزود: نقش سردار در وحت نیروهای جهادی و مقابله و شکست تروریست های تکفیری بی نظیر است.

ابوحمزه با اشاره به اینکه سردار سلیمانی ده ها بار تا مرز شهادت پیش رفت، تصریح کرد: قلب او منور به نور الهی بود و به دلیل اینکه کارش برای خدا بود، مهرش در قلوب انسان ها جای گرفته است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: آنچه که اکنون ملت ما باید به آن توجه کند، ویژگی هایی است که سردار سلمانی را از آغاز تا نقطه کنونی رساند که مقام معظم رهبری شهادت ایشان را تجلی ۴۱ سال خدمت عنوان فرمودند.

وی در ادامه افزود: ترور سردار سلیمانی بزرگ ترین خطای راهبردی امریکا در ۴۰ سال مبارزه با جمهوری اسلامی است و جمهوری اسلامی به دلیل این جنایت و خباثت در هر جای دنیا دستش باز و حق رزمندگان اسلام است که با قدرت انتقام بگیرند.

ابوحمزه با اشاره به اینکه نظام چگونه می خواهد تقاص خون این شهدای عزیز را از دولتمردان امریکا و صهیونیست ها بگیرد؟ گفت: در تنگه هرمز، دریای عمان و خلیج فارس تعداد زیادی ناوشکن و ناوبر امریکایی عبور می کند و تنگه هرمز شاهراه حیاتی غرب است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه ۳۵ نقطه از مواضع حیاتی امریکا در غرب آسیا از مدت ها قبل شناسایی شده و در تیررس جمهوری اسلامی است، گفت: قلب و حیات امریکا یعنی تلاویو در تیررس ماست و در نقطه نقطه کشورهای منطقه غرب آسیا همه کسانی که به جمهوری اسلامی، مقاومت، مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی وفادار هستند، قطعا تقاص خون شهید سلیمانی و دیگر شهدا را در هر نقطه ای و به هر شکلی خواهند گرفت.

وی افزود: باید تلاش کنیم فرمایشات مقام معظم رهبری را در پیامی که صادر فرمودند پیاده کنیم.

به گزارش ایسنا، سردار"حسین پورجعفری" از رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله و اهل گلباف(استان کرمان) بود که بامداد امروز به همراه سپهبد حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید.

گفتنی است: شنبه و یکشنبه (۱۴ و ۱۵ دی ماه) مراسم عزاداری شهید سرافراز جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار خواهد شد.

این مراسم از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح تا اذان ظهر و عصرها از ساعت ۱۵ تا اذان مغرب برگزار می شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس