مردم کهگیلویه در راهپیمایی اعتراض خود به جنایت آمریکا را نشان دادند


مردم کهگیلویه در راهپیمایی اعتراض خود به جنایت آمریکا را نشان دادند

یاسوج - ایرنا- مردم شهرستان کهگیلویه در شهر های چهارگانه به دنبال شهادت سردار قاسم سلیمانی در حمله تروریستی آمریکا بعد از نماز جمعه همزمان با سراسر کشور راهپیمایی و این جنایت را محکوم کردند.

به گزارش روز جمعه ایرنا، شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار، موجی از خشم و انزجار امت حزب الله را نسبت به استکبار جهانی در شهرستان کهگیلویه به راه انداخته است.

راهپیمایان در شهر دهدشت و دیگر شهرهای سوق، قلعه رئیسی، دیشموک و قلعه رئیسی پس از اقامه نماز جمعه با در دست داشتن تصاویر مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا و حاج قاسم سلیمانی با محکوم کردن جنایت هولناک کاخ سفید، خواستار پاسخ کوبنده به این جنایت شدند.

نمازگزاران با چشمانی اشک‌بار و مشتی گره کرده ، یک صدا با هم در راهپیمایی محکومیت اقدام سخیف دشمنان در شهادت سردار سلیمانی فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست و مرگ بر استکبار سردادند.
نمازگزاران در راهپیمایی محکومیت اقدام سخیف دشمنان در شهادت شهید سلیمانی با اقتدار و سوزناک فریاد می‌زدند که مایه فخر کشور و خار چشم دشمن بود.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها