غم سنگین سردار سلیمانی در فضای نماز جمعه کیش


غم سنگین سردار سلیمانی در فضای نماز جمعه کیش

کیش - ایرنا- نماز جمعه این هفته کیش درحالی برگزار شد که خبر شهادت سردار رشید قاسم سلیمانی و غم ترور آن اسطوره مقاومت و مبارزه با تروریسم به دست استکبار جهانی بر فضای جزیره کیش و مصلای بزرگ این جزیره سنگینی می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده، امام جمعه کیش در خطبه های نماز جمعه، از سردار قاسم سلیمانی به عنوان مالک اشتر ولایت نامبرد و این مصیبت را به رهبر معظم انقلاب و مردم ایران و نهضت مقاومت تسلیت گفت.

وی افزود: آمریکای جنایتکار با این اقدام تروریستی بار دیگر خوی استکباری و ماهیت تررویستی خود را نشان داد و ثابت کرد که سرکرده تروریسم دولتی در جهان است.

امام جمعه کیش بیان خطبه های نماز را در فضای حزن انگیز امروز را بسیار سخت دانست و ضمن قرائت پیام رهبر معظم انقلاب، همگان را به مطالعه پیام ایشان درخصوص شهادت سردار قاسم سلیمانی توصیه کرد.

امام جمعه کیش افزود: سردار قاسم سلیمانی عمر با برکت خویش را برای مجاهدت در راه اسلام گذراند و بیش از ۴۰ سال است که آماده شهادت بوده و همواره در سخترین شرایط برای نبرد با دشمن پیشقدم بوده است.

هنگام سخنرانی امام جمعه کیش جمعیت حاضر در نماز جمعه ضمن سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار در غم از دست دادن سردار قاسم سلیمانی اشک ریختند.

حضور مردم در نماز جمعه این هفته به حدی بود که فضای مصلای بزرگ کیش کاملا پر بود و نماز گزاران که یکپارچه سیاه پوش بودند، در غم از دست دادن سردار قاسم سلیمانی عزاداری کردند.

نماگزاران پس نماز، با اجتماع در مقابل مصلای کیش، ضمن سردادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرک بر استکبار، ترور سردار قاسم سلیمانی را محکوم و خواستار اقدام مجامعه بین المللی علیه تروریسم دولتی آمریکا شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش