امام جمعه اندیمشک:سردار سلیمانی هیمنه آمریکا را شکست


امام جمعه اندیمشک:سردار سلیمانی هیمنه آمریکا را شکست

اندیمشک - ایرنا - امام جمعه اندیمشک با اشاره به مجاهدت فراوان شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت:این سردار دلیر اسلام هیمنه امریکا را شکست و نشان داد ، آمریکا فقط یک طبل توخالی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت السلام سیدمصطفی حسینی نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود:سردار سلیمانی افتخار جهان اسلام بود این فرمانده شجاع ، فداکار و ذوالفقار نظام اسلامی نقش بی نظیری در دفاع از اسلام داشت.
وی بیان کرد:امریکا با ریختن خون پاک این سردار مخلص سپاه و محور مقاومت اسلامی بار دیگر جنایتکار بودن خود را ثابت کرد و انتقام این جنایت بزرگ را از آمریکا خواهیم گرفت.
وی با بیان اینکه انتقام سختی در انتظار امریکای جنایتکار است، افزود:افتخار این سردار ما این است که به دست دولت جنایتکار امریکا شهید شده و او مزد سالها مجاهدت خود را گرفت.
حجت الاسلام حسینی نوری گفت: با شهادت سردار سلیمانی محور مقاومت اسلامی متوقف نمی شود و استکبار هیچ گاه به اهدافش نمی رسبد.
وی گفت:سپاه عزیز ما خواب دشمن را برهم می زند و مانع اهداف شوم استکبار خواهد شد.
خطیب جمعه اندیمشک افزود:سپاه ما از این سردارها زیاد دارد که لرزه بر امزیکایی ها می اندازند.
وی اظهار داشت:تجلیل از این سردار عزیز ، تجلیل از انقلاب ، شهدا و خانواده شهدا و شهدای مدافع حرم است.
خطیب جمعه اندیمشک با بیان اینکه مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی با حضور مردم خداجو و انقلابی اندیمشک برگزار خواهد شد، گفت:ما بیشتر با شخصیت جهادی سردار سلیمانی آشنا بودیم اما ویژگی های فردی وی هم به واقع ممتاز بود.وی تمام معادلات تکفیری ها و استکبار را در منطقه برهم زده بود،دشمن فکر می کند با ترور سردار سلیمانی به اهداف خود می رسد .
وی بیان کرد:به یقین شاگردان این سردار عزیز راه او را با انگیزه مضاعف ادامه می دهند.

امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه امریکا دشمن اول ملت ایران است و جنایت های زیادی علیه ملت و کشور ما داشته است افزود:دل دادن و فکر کردن به امریکا و حتی فکر مذاکره با امریکا خیانت به صدها هزار شهید و از جمله شهید سردار سلیمانی است.
امام جمعه اندیمشک ادامه داد:باید اتحاد و انسجام خود را بیشتر کنیم ، زیر پرچم ولایت باشیم و با انسجام ، انتقام خون سردار سلیمانی ها را خواهیم گرفت.
وی افزود:پروژه آشوب سازی در عراق کار امریکا بوده و تمرکز استکبار برای این است که ما نیز از ارمانهای انقلابی خود دست برداریم. آن زمانی که آرمانهای ما کمرنگ شود آن زمان ، زمان نفوذ امریکا است.زمانی که شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر امریکا از میان ما برود،آن زمان، زمان سیطره امریکا است.
حجت الاسلام حسینی نوری با نماز گزاران توصیه کرد باید مراقب نفوذی ها باشیم و پای آرمانهای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بمانیم.
پس از اقامه نماز جمعه اندیمشک، صدها نفر از نمازگزاران اندیمشکی علیه جنایت امریکا و شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی از مصلای این شهر تا میدان راه آهن راهپیمایی کردند.
حاضران با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و سردار سلیمانی زنده است ، انزجار خود را از جنایت آمریکا نشان دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام