دشمنان بدانند جهاد و مقاومت با انگیزه چند برابری ادامه خواهد یافت


دشمنان بدانند جهاد و مقاومت با انگیزه چند برابری ادامه خواهد یافت

خطیب جمعه ساوه گفت: شهادت سردار سلیمانی موجبات پایان اشغالگری و سلطه آمریکا در خاورمیانه را فراهم خواهد کرد.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساوه با تسلیت شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: سردار سلیمانی مالک اشتر ولایت بود که مزد مجاهدت و اخلاص و ایثار خود را گرفت و امروز حقیقتا روز عزای ملت ایران است.

وی بیان کرد: جنایت آمریکایی‌ها در شهادت سردار سلیمانی نشان داد که با این اقدام پلید و جنایت بزرگ از خط قرمزها عبور کرده و اعلان جنگ به جبهه مقاومت کردند. گرچه از ترس انتقام در آماده‌باش قرار گرفتند، اما باید بدانند شهادت سردار سلیمانی موجبات پایان اشغالگری و سلطه آمریکا در خاورمیانه را فراهم خواهد کرد و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند با رفتن او نه تنها راه او بلکه کار این سردار رشید متوقف نخواهد شد.

وی تصریح کرد: به فرموده رهبری همه دوستان و دشمنان بدانند جهاد و مقاومت با انگیزه چند برابری ادامه خواهد یافت و شهید سلیمانی چهره بین‌المللی مقاومت است که همه دلبستگان مقاومت انتقام خون او را خواهند گرفت و انتقام سختی در سراسر دنیا در انتظار جنایتکاران آمریکایی و مزدورانش خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی افزود: ما و جبهه مقاومت پوزه آمریکا در منطقه را به خاک خواهیم مالید و اسرائیل متجاوز نیز خوشحال نباشد، شهادت این بزرگ مردان نابودی اسرائیل و فتح قدس شریف را تسریع خواهد کرد.

وی در ادامه به ماهیت اشغالگری و سلطه طلبی آمریکا و خوی جنایتکار استکبار جهانی در حمله به نیروهای حشدالشعبی عراق اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی کشور عراق را اشغال کرده و بدون اجازه و رضایت آنها پایگاه نظامی مستقر کرده است و دست به ایجاد اغتشاش و فتنه‌گری در این کشور می‌زند. اغتشاشگران را آموزش می‌دهد تقویت مالی و سیاسی می‌کند و وقتی نیروهای مردمی به آنها اعتراض می‌کنند آنها را در داخل کشور خودشان با بمب و موشک شهید می کند، این اقدامات باعث تنفر مردم عراق و واکنش شجاعانه مردم غیور شده است.

امام جمعه ساوه تاکید کرد: طبیعی بود که مردم عراق در یک حرکت خودجوش روبروی سفارتخانه آمریکا تجمع و اعتراض کنند آنجا سفارت خانه نبود بلکه لانه جاسوسی و فتنه‌گری بود.

وی ادامه داد: آمریکایی ها چهار هزار میلیارد دلار خرج کردند تا عراق را اشغال کنند و ده‌ها رسانه از صبح تا شام ایران را مقصر ناآرامی‌ها و اغتشاشات در عراق نشان می‌دادند. لذا مردم عراق با آتش زدن لانه جاسوسی آمریکا و حامیان تروریستش و داعش و القاعده آنها را تحقیر کردند که اوج خباثت و درماندگی آمریکا را در رویارویی با جبهه مقاومت می‌رساند. طراح اصلی اغتشاشات ایران هم آمریکای خبیث بود.

حجت الاسلام حسینی در خصوص فرا رسیدن یوم الله ۱۹ دی نیز گفت: آن چیزی که امروز بیش از پیش لازم است دشمن شناسی، بصیرت و وحدت همه ملت ایران پشت سر مقام ولایت است آنگونه که در قیام مردم بصیر قم در ۱۹ دی ۵۶ صورت گرفت.

وی به اقتدار بین‌المللی ایران در رزمایش مشترک دریایی ایران، چین و روسیه در اقیانوس هند نیز اشاره کرد و افزود: نمایش قدرت در برابر آمریکایی‌ها و همراهان اروپایی و منطقه ای آنها یک پیام سیاسی امنیتی داشت و این رزمایش کابوسی برای واشنگتن است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قابل توجه خانم ها / ظلم به رحم چیست؟