استاندار چهارمحال و بختیاری: امریکا تاوان سنگینی پس خواهد داد


استاندار چهارمحال و بختیاری: امریکا تاوان سنگینی پس خواهد داد

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امریکا در پاسخ به اقدام تروریستی و مستکبرانه خود در شهادت حاج قاسم سلیمانی باید منتظر تاوان سنگینی باشد.

اقبال عباسی روز جمعه در جمع نمازگزاران و تظاهرات‌کنندگان شهرکردی افزود: استکبار جهانی با این اقدام منفورانه خود، ضایعه بزرگی را برای ملت ایران رقم زد اما در عین حال ما با افتخار به شهادت سردار سلیمانی، محکم‌تر از گذشته راه و آرمان‌های این فرمانده بزرگ را دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: آمریکا باید بداند که همه ملت ایران ادامه دهنده راه این سردار بزرگ هستند و با ریختن خون سردار سلیمانی نه تنها راه والای وی قطع نمی‌شود بلکه باعث رویش صدها حاج قاسم می‌شود و این مسیر استوارتراز گذشته با تبعیت از مقام معظم رهبری تداوم می‌یابد.

عباسی، وحدت و انسجام ملت ایران را از رویش‌های شهادت سردار سلیمانی دانست و گفت: وحدت و همدلی و مقاومت ملت ایران در برابر ظلم و استکبار از امروز قدرت بیشتری گرفته و روز به روز تقویت می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تسلیت به خانواده سپاه پاسداران، خانواده‌های شهدا و ملت غیور ایران، خاطرنشان کرد: بی‌شک استکبار پاسخ محکمی در برابر این جنایت خود خواهد دید و بداند که ملت ایران آماده فرمان رهبری برای انتقام خون سردار سلیمانی است.

به گزارش ایرنا، صبح امروز و در پی اعلام خبر شهادت سردار سلیمانی، با برگزاری جلسه شورای تامین استان به ریاست استاندار در راستای تامین امنیت مراسم گرامیداشت یاد و خاطره این فرمانده دلاور برنامه‌ریزی و تدابیر لازم اتخاذ شد.

رهبر معظم انقلاب در پی شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

رسانه‌های عراقی به نقل از مقام‌های رسمی این کشور اعلام کردند که سردار سلیمانی و ابومهندس ، زمانی که با ۲ خودرو از فروگاه بین‌المللی بغداد خارج شدند، بامداد امروز(جمعه) هدف قرار گرفتند و هر ۲ شهید شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان