اقدام جنون آمیز جوان شرور انگلیسی در اسپانیا!


اقدام جنون آمیز جوان شرور انگلیسی در اسپانیا!

جوان شرور انگلیسی که برای گذراندن تعطیلات در اسپانیا به‌سر می‌برد پس از سرقت یک اتوبوس دست به اقدامی عجیب در خیابان زد.

اقدام جنون آمیز جوان شرور انگلیسی در اسپانیا!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام عجیب یک جوان شرور انگلیسی را در یکی از خیابان‌های کشور اسپانیا به تصویر می‌کشد. " جاش وانان"، که برای گذراندن تعطیلات در این کشور به‌سر می‌برد پس از سرقت یک اتوبوس و طی کردن حدود ۲ مایل مسافت اقدام به وارد کردن خسارت به تعدادی خودرو و موتورسیکلت که در خیابان پارک بودند کرد. این جوان ۲۷ ساله با اتهام خسارت وارد کردن به حدود ۳۰ خودرو و موتورسیکلت روبرو است. این اتفاق عجیب در ساعت ۴ بامداد روز یکشنبه در منطقه " کازابلانکا " واقع در شهر بنیدورم اسپانیا رخ داد.

خسارت وارد شده به خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های پارک شده در خیابان حدود ۲۵۰۰۰ دلار برآورد شده است. در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده لحظه‌ای را که این جوان با اتوبوس به این خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها برخورد می‌کند نشان می‌دهد. جاش که در لحظه وقوع حادثه به علت مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر حالت عادی نداشت در تاریخ ۱۰ دسامبر در دادگاه حاضر شد. او با اتهاماتی مانند سرقت خودرو، رانندگی در حالت غیر عادی و همچنین خسارت به ده‌ها خودرو و موتورسیکلت روبرو است. یکی از خودرو‌های آسیب ددیه خودروی پلیسی بود که در کنار خیابان پارک بود.

یکی از ساکنان محلی با وحشتناک خواندن این حادثه گفت: این جوان بسیار خوش شانس بود که در آن زمان (۴ صبح) تعداد کمی از شهروندان در خیابان حضور داشتند. به عبارت دیگر در غیر اینصورت می‌توانست فاجعه رخ دهد. گفتنی است؛ هنوز مشخص نیست آیا این جوان تحت تاثیر مشروبات الکلی و مواد مخدر دست به این اقدام زده است یا انگیزه دیگری داشته است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...