رالی قهرمانی جهان 2020؛ قهرمان به هیوندای پیوست و اوژیه راهی تویوتا شد


فرمول یک ایران – اوت تاناک، قهرمان فصل 2019 رالی قهرمانی جهان (WRC) در عین ناباوری از تویوتا جدا شده و با قراردادی دو ساله به تیم هیوندای پیوست. سباستین اوژیه که 2020 آخرین فصل او در رالی خواهد بود، جانشین مدافع عنوان قهرمانی در تویوتا شد. راننده استونیایی که برای فصل آینده در کنار تیری نویل، سباستین لوب و دنی سوردو رانندگی می کند، پس از تست i20...

فرمول یک ایران – اوت تاناک، قهرمان فصل 2019 رالی قهرمانی جهان (WRC) در عین ناباوری از تویوتا جدا شده و با قراردادی دو ساله به تیم هیوندای پیوست. سباستین اوژیه که 2020 آخرین فصل او در رالی خواهد بود، جانشین مدافع عنوان قهرمانی در تویوتا شد.

راننده استونیایی که برای فصل آینده در کنار تیری نویل، سباستین لوب و دنی سوردو رانندگی می کند، پس از تست i20 کوپه می گوید که شکی برای رقابت دوباره برای قهرمانی جهان ندارد:

بدیهی است که هیوندای قهرمان سازندگان [2019] شد، بنابراین من شک ندارم که سال آینده در مکان خوبی هستم.

تغییر تیم هرگز آسان نیست، برای وفق دادن خودتان با تیم زمان لازم است، اما من اعتقاد دارم که تمام ابزارهای لازم برای رقابت قهرمانی را در اختیار خواهم داشت. هدف سال آینده قطعاً رقابت برای آن خواهد بود.

رالی قهرمانی جهان 2020؛ قهرمان به هیوندای پیوست و اوژیه راهی تویوتا شدرالی قهرمانی جهان 2020؛ قهرمان به هیوندای پیوست و اوژیه راهی تویوتا شد کریس میک و سباستین اوژیه

تیم رالی سیتروئن متعهد شده بود که به جای سه نفر، دو راننده تمام وقت را وارد مسابقات کند و سیاست سال 2019 را ادامه دهد. سباستین اوژیه و اسپکا لپی با قراردادی که داشتند، تحت هدایت خدمه تیم کار را از سر گرفتند تا اینکه تیم اعلام کرد که آنها فورا از مسابقات رالی قهرمانی جهان کنار خواهند رفت. اوژیه نیز به همین دلیل اعلام کرد که برای فصل آخرش در این مسابقات راهی تیم تویوتا خواهد شد.

تویوتا برای فصل آینده ترکیب کاملا جدیدی دارد، الفان ایوانز از تیم ام اسپورت و قهرمان رالی2، کاله رووانپرا در کنار اوژیه برای 2020 به این تیم پیوستند. علیرغم اینکه رووانپرا تازه کار است و ایوانز تنها یک برد در رالی به نام خود دارد، اوژیه می گوید او هیچ درخواستی را برای راننده شماره یک بودن در تویوتا نداشته است و برتری نسبت به هم تیمی های جدید خود ندارد:

رویکرد من در شروع فصل فکر به این موضوع نیست که چگونه هم تیمی من می تواند به من کمک کند، هدف من همیشه این است که سعی کنم روی خودم تمرکز کنم و خودم کارم را انجام دهم، این مهمترین چیز است.

و در مورد بقیه، می دانید که من در آغاز فصل هیچ وقت نخواسته ام وضعیت خاصی داشته باشم، همه ما در ابتدای فصل مستحق شانس یکسان هستیم.

بسته به آنچه در طول سال می تواند رخ دهد، استراتژی در نیمه دوم دچار تغییراتی می شود. اما در نیمه اول باید روی خودمان تمرکز کنیم و بهترین ها را به تیم منتقل کنیم.

تویوتا همچنین در بعضی مسابقات دو خودروی اضافی نیز به گری متی لتوالا و تاکاموتو کاتسوتا خواهد داد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!