سرلشکر موسوی با خانواده شهید اسماعیل‌پور و جانباز شفیعی‌اصل دیدار کرد


سرلشکر موسوی با خانواده شهید اسماعیل‌پور و جانباز شفیعی‌اصل دیدار کرد

فرمانده کل ارتش با خانواده شهید استوار یکم دادالله اسماعیل‌پور از شهدای ارتش در عملیات والفجر یک و ستوانیکم جانباز 70 درصد قاسم شفیعی‌اصل از جانبازان سرافراز نیروی زمینی ارتش دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش که برای بازدید از یگان‌های ارتش مستقر در استان فارس به این استان سفر کرده است، با حضور در منزل شهید دادالله اسماعیل‌پور با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کرد.

وی همچنین با حضور در منزل جانباز ۷۰ درصد قاسم شفیعی‌اصل از این رزمنده و جانباز سرافراز دوران هشت سال دفاع مقدس عیادت کرد.

امیر سرلشکر موسوی در این دیدار‌ها گفت: امنیتی که امروز کشور ما دارد در وهله اول مدیون خون شهدا، از خودگذشتگی جانبازان، ایثارگران، آزادگان سرافراز و خانواده‌های معظم آنان بوده و در وهله دوم، این امنیت مرهون تلاش کسانی است که با پوشیدن لباس مقدس سربازی از حدود و ثغور کشور دفاع می‌کنند.

گفتنی است، شهید دادالله اسماعیل‌پور از شهدای عملیات محرم، جمعی لشکر ۸۴ پیاده خرم آباد بوده که در تاریخ بیست و دوم فروردین ۱۳۶۲ حین عملیات والفجر یک و در منطقه عملیاتی شمال فکه با اصابت تیر مستقیم دشمن، به فیض شهادت نایل آمد.

همچنین جانباز ۷۰ درصد قاسم شفیعی‌اصل که سابقه ۲ هزار و صد و بیست روز حضور درخشان در دوران دفاع مقدس را در کارنامه دارد جمعی گردان توپخانه تیپ ۲ دزفول بوده که پس از دفاع مقدس و در سال ۱۳۶۸ در منطقه عملیاتی جفیر به علت انفجار گلوله عمل‌نکرده تانک به جای مانده از دشمن بعثی مجروح و به درجه جانبازی نائل آمد.

عملیات والفجر یک از تاریخ ۲۰ فروردین ۱۳۶۲ لغایت ۲۸ فروردین‌ماه در منطقه عمومی شمال فکه با مشارکت گسترده یگان‌های نیروی زمینی ارتش در کنار یگان‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر علیه مواضع دشمن بعثی انجام که منجر به بازپس‌گیری قسمت‌هایی از سرزمین‌های تحت اشغال شد./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز