پلیس پیشگیری، پرچمدار اقدامات بازدارنده


پلیس پیشگیری، پرچمدار اقدامات بازدارنده

جانشین پلیس پیشگیری ناجا: نظارت و ارزیابی عملکرد یگان‌های انتظامی از ارکان مهم مدیریت و پویایی در ناجا محسوب می‌شود که نتایج آن باید مورد توجه مسئولان باشد.

پلیس پیشگیری، پرچمدار اقدامات بازدارندهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حمید عطایی" در جلسه بررسی نتایج اعلامی هیئت عالی نظارت ستاد کل نیرو‌های مسلح از رده‌های انتظامی با مهم ارزیابی کردن نظارت توام با آموزش در نیروی انتظامی اظهار داشت: نظارت و آموزش در ناجا از جایگاه ارزشمندی برخوردار است که از جمله نتایج آن بهبود عملکرد و عزت روزافزون برای سازمان و کارکنان است.
وی نظارت را یکی از ابزار‌های مهم ارزیابی در نیروی انتظامی عنوان کرد و ادامه داد: بازرسی و ارزیابی منجر به تعالی فردی و سازمانی می‌شود و یکی از ابزار‌های مهم این نیرو در پیشبرد ماموریت‌های محوله است.
جانشین پلیس پیشگیری ناجا تصریح کرد: از آنجا که بیشترین ارتباط مردم با نیروی انتظامی در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی است و بخش اعظمی از ماموریت‌های ناجا بر عهده این یگان هاست، ضرورت دارد که بهره وری کارکنان به صورت مستمر مورد ارزیابی قرار گیرد تا پس از شناسایی و تعیین نقاط ضعف و قوت، ضمن تقویت نقاط قوت برای رفع و کاهش نقاط ضعف اقدام لازم صورت پذیرد.
سردار عطایی با اشاره به اینکه نظارت‌ها در نیروی انتظامی باید نتیجه محور باشد، بیان کرد: بدون برنامه ریزی و نظارت، دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌ها به تنهایی کارایی لازم را نخواهند داشت.
وی همچنین به ضرورت نظارت و کنترل فرماندهان بر عملکرد کارکنان زیر مجموعه اشاره کرد و گفت: مدیران الگوی زیر مجموعه‌های خود هستند و هرگونه رفتار آن‌ها می‌تواند سرمشقی برای مجموعه همکاران آن رده باشد.
این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر سرلوحه قراردادن نظارت، کنترل و ارزیابی در امور پلیسی خاطرنشان کرد: امروز پلیس پیشگیری پرچمدار اقدامات بازدارنده است و در این راستا وظایف سنگینی بر عهده دارد لذا با کار جهادی و همت و تلاش مضاعف ضمن حرکت در محور شریعت و رهنمود‌های فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) می‌توان در برقراری نظم و آرامش جامعه موفق عمل کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس