18 پزشک متخصص جذب علوم پزشکی خلخال شدند


18 پزشک متخصص جذب علوم پزشکی خلخال شدند

اردبیل-ایرنا- معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ،درمانی خلخال گفت: با جذب 18 پزشک متخصص کادر پزشکی ودرمانی این شهرستان تقویت شد.

دکتر اسماعیل صالحی روز پنج شنبه در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از پرستاران بیمارستان امام خمینی (ره)خلخال افزود:این پزشکان در رشته‌های ارتوپدی، گوش،حلق و بینی ،چشم ،جراحی عمومی نورولوژی، قلب وعروق ،پوست ،رادیولوژی، روانپزشکی، زنان و زایمان، طب اورژانس ،داخلی و پاتولوژی و همچنین سه پزشک عمومی جذب شده و با احتساب پزشکان قبلی، درحال حاضر ۴۶ پزشک متخصص وعمومی دربیمارستان خلخال مشغول خدمت‌رسانی به مردم این منطقه هستند .

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال گفت: هم اکنون مشکل کمبود پزشک در برخی از تخصص‌های پزشکی در این منطقه مرتفع شده است.

دکتر صالحی اظهار کرد: دستگاه ماموگرافی با هزینه اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برای بیمارستان تهیه شدهو درحال آماده‌سازی مراحل نصب ودبهره برداری است .

او اظهار کرد:در حال حاضر ۱۲۹ تخت بیمارستانی فعال و ۱۷۰ نفر پرستار در ۱۳ بخش بیمارستانی مشغول ارایه خدمات درمانی به بیماران بستری در این بیمارستان هستند .

در این مراسم دکتر بشیر خالقی نماینده خلخال و کوثر در مجلس گفت:به لحاظ انجام کارهای سخت وزیان اور توسط پرستاران در بیمارستان و مراکز درمانی این قشر از جامعه بیش از سایر اقشار در معرض خطر از جمله آسیب‌های روحی و جسمی قرار دارند .

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از خوانندگی سگ سخنگو با آهنگ صادق بوقی میگه آو آو آو آو...