18 پزشک متخصص جذب علوم پزشکی خلخال شدند


18 پزشک متخصص جذب علوم پزشکی خلخال شدند

اردبیل-ایرنا- معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ،درمانی خلخال گفت: با جذب 18 پزشک متخصص کادر پزشکی ودرمانی این شهرستان تقویت شد.

دکتر اسماعیل صالحی روز پنج شنبه در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از پرستاران بیمارستان امام خمینی (ره)خلخال افزود:این پزشکان در رشته‌های ارتوپدی، گوش،حلق و بینی ،چشم ،جراحی عمومی نورولوژی، قلب وعروق ،پوست ،رادیولوژی، روانپزشکی، زنان و زایمان، طب اورژانس ،داخلی و پاتولوژی و همچنین سه پزشک عمومی جذب شده و با احتساب پزشکان قبلی، درحال حاضر ۴۶ پزشک متخصص وعمومی دربیمارستان خلخال مشغول خدمت‌رسانی به مردم این منطقه هستند .

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال گفت: هم اکنون مشکل کمبود پزشک در برخی از تخصص‌های پزشکی در این منطقه مرتفع شده است.

دکتر صالحی اظهار کرد: دستگاه ماموگرافی با هزینه اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برای بیمارستان تهیه شدهو درحال آماده‌سازی مراحل نصب ودبهره برداری است .

او اظهار کرد:در حال حاضر ۱۲۹ تخت بیمارستانی فعال و ۱۷۰ نفر پرستار در ۱۳ بخش بیمارستانی مشغول ارایه خدمات درمانی به بیماران بستری در این بیمارستان هستند .

در این مراسم دکتر بشیر خالقی نماینده خلخال و کوثر در مجلس گفت:به لحاظ انجام کارهای سخت وزیان اور توسط پرستاران در بیمارستان و مراکز درمانی این قشر از جامعه بیش از سایر اقشار در معرض خطر از جمله آسیب‌های روحی و جسمی قرار دارند .

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید