فدراسیون روان شناسی ورزشی تاسیس شود


فدراسیون روان شناسی ورزشی تاسیس شود

رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره گفت: تاکنون برای سلامت جسم برنامه ریزی مناسبی شده اما برای سلامت روان و نقش روان شناسی در موفقیت ورزشی برنامه‌ریزی چندانی نشده است. پیشنهاد ما این است فدراسیون روان شناسی ورزشی در وزارت ورزش و جوانان تاسیس شود. به گزارش سایک نیوز و به نقل از ایسنا، دکتر محمد حاتمی در همایش ملی روان‌شناسی ورزشی که با حضور...

رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره گفت: تاکنون برای سلامت جسم برنامه ریزی مناسبی شده اما برای سلامت روان و نقش روان شناسی در موفقیت ورزشی برنامه‌ریزی چندانی نشده است. پیشنهاد ما این است فدراسیون روان شناسی ورزشی در وزارت ورزش و جوانان تاسیس شود.

به گزارش سایک نیوز و به نقل از ایسنا، دکتر محمد حاتمی در همایش ملی روان‌شناسی ورزشی که با حضور سید رضا صالحی امیری – رئیس کمیته ملی المپیک – در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، با بیان این که ورزش حرفه‌ای برای نشاط اجتماعی اهمیت دارد، اظهارکرد: برای ورزش حرفه‌ای سلامت جسم و روان توامان لازم است.

وی همچنین از آمادگی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور برای هر گونه همکاری با وزارت ورزش و جوانان در این خصوص خبر داد.

دکتر محمد حاتمی روز گذشته با دکتر بهرام سرمست – استاندار قم – در ساختمان استانداری دیدار کرد. در این جلسه استاندار قم مکانی جهت استقرار شورای استانی سازمان نظام روانشناسی اختصاص داد و مقرر شد رئیس شورای استانی در جلسات شورای اجتماعی و سایر شوراهای مربوط شرکت کند.

این تصمیم در پی نامه دکتر اسحاق جهانگیری – معاون اول رئیس جمهوری – به استانداران سراسر کشور درباره اختصاص فضای فیزیکی به شوراهای استانی سازمان نظام روانشناسی گرفته شد. در این جلسه معاونان و اعضای شورای استانی حضور داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور، پیش از این نیز حاتمی به استان‌های کرمان، اصفهان، خراسان رضوی، همدان، فارس، آذربایجان شرقی، اصفهان و کرمانشاه سفر کرده بود و سفر به خوزستان نیز به دلیل شرایط جوی لغو شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403