مهاجم سابق سرخپوشان: بخاطر حضور در یک جشن از پرسپولیس اخراج شدم!


مهاجم سابق سرخپوشان: بخاطر حضور در یک جشن از پرسپولیس اخراج شدم!

ادموند بزیک می‌گوید که حضورش در مراسم یک جشن باعث شد که بعد از 5 سال از پرسپولیس کنار گذاشته شود.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، ادموند بزیک یکی از محبوب‌ترین مهاجمان پرسپولیس در دهه هفتاد بود، اما در سال هشتاد و ناگهانی از این تیم جدا شد. او که به مناسبت سال نو میلادی میهمان برنامه علی ضیا بود در پاسخ به این سوال که آیا با پروین مشکل داشته است گفت: یکی از تلخ‌ترین روز‌های زندگی‌ام جدایی‌ام از پرسپولیس بود. از نظر فوتبالی کمک شد به من، اما اصلا دوست نداشتم از این تیم بروم.

او درباره اخراجش هم گفت: به خاطر یک مسئله ساده اخراج شدم. آن زمان بحث مدیریتی بین آقای عباس انصاری‌فرد و آقای عابدینی بود. آقای انصاری‌فرد جشنی گرفته بود و هفده بازیکن تیم در آن جشن شرکت کردند. فکر کنم این موضوع به مذاق خیلی‌ها خوش نیامد. من خیلی آقای عابدینی را دوست دارم ایشان مدیر لایقی بود و بعد از این جریان از تیم جدا شد.


مهاجم سابق پرسپولیس ادامه داد: یک مدت کوتاهی آقای پروین مدیرعامل شد. من عید با دوستانم شمال بودم و داشتم در سوپرمارکت خرید می‌کردم دیدم اسامی اخراج شده‌ها را خواندند و اسم من هم هست.
بزیک درباره دلایل اخراجش گفت: ما به جشن مدیرعامل جدید رفتیم و مدیرعامل قبلی ناراحت شد. فکر کنم علی کریمی، عابدزاده، انصاریان و ... خیلی‌های دیگر بودند. یادم هست در سوپرمارکت فروشنده پرسید واقعا اخراج شدی؟ گفتم خودم الان شنیدم.


او همچنین اضافه کرد: خیلی ناراحت شدم. به آقای خوردبین زنگ زدم، هرکسی می‌گفت این اخراج کرده و دیگری اخراج کرده است. محمودخان گفت آقای پروین تصمیم گرفته است. من هیچوقت اجازه نمی‌دهم به خودم که بگویم با آقای پروین بد هستم یا ایشان با من بد است. آقای پروین من را دوست داشت و من علی آقا را دوست دارم و به خودم اجازه فکر کردن اینگونه نمی‌دهم. در آن مقطع تصمیم اینگونه بود.


بزیک افزود: دوست داشتم در پرسپولیس فوتبالم را تمام کنم، چون دیگر آرارات هم وجود نداشت. جالب است یک بار آرارات در یک بازی پرسپولیس را برد و من ناراحت شده بودم. پدرم تعجب کرده بود. با اینحال همه کسانی که اخراج شده بودند برگشتند غیر از من.


او در ادامه گفت: برنگشتم، چون معتقدم اگر جایی به زور باشید نمی‌توانید کارایی داشته باشید. فکر کردم نمی‌توانستم کمک کنم. سنی نداشتم، چون احساس می‌کردم فوتبالم تمام می‌شود. گفتند عذرخواهی کن، اما می‌دانستم عذرخواهی فایده ندارد چرا که تقصیر ما نبود و این کاری بود که باشگاه انجام داده بود.

451

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس