صحبت های سردار آزمون درباره مردم ترکمن | فیلم


سردار آزمون درباره مردم ترکمن گفت: مردم ترکمن خیلی مهمان نواز و مظلوم هستند و در عین حال استعداد‌های زیادی دارند. حتی در رشته‌های مختلف در تیم‌ملی بازیکن داریم. اما در آخر مردم ترکمن عاشق اسب هستند. وی افزود: در هر خانواده‌ای حداقل یک اسب وجود دارد، اسب سرمایه ترکمن است و بیشتر کسب و کار آن‌ها با خرید و فروش اسب اتفاق می‌افتد. مهران مدیری  دلیل...

سردار آزمون درباره مردم ترکمن گفت: مردم ترکمن خیلی مهمان نواز و مظلوم هستند و در عین حال استعداد‌های زیادی دارند. حتی در رشته‌های مختلف در تیم‌ملی بازیکن داریم. اما در آخر مردم ترکمن عاشق اسب هستند.

وی افزود: در هر خانواده‌ای حداقل یک اسب وجود دارد، اسب سرمایه ترکمن است و بیشتر کسب و کار آن‌ها با خرید و فروش اسب اتفاق می‌افتد.

مهران مدیری دلیل نامگذاری سریک را از سردار سوال کرد و اینکه ۱۲ اسب دارد و او پاسخ داد: ۱۹ تا اسب دارم، سریک پنج ساله و آدم شناس است. از میان اسب‌هایی که دارم همیشه محبت خودش را به من نشان داده است.

مدیری به طنز گفت: با این حرفی که زدی من دیگر چیزی نمی‌گویم چرا که همیشه می‌گفتم من آدم شناس هستم.

سردار عنوان کرد: اسم اصلی من سِردار است و به خاطر همین سری یا سریک می‌گفتند و اسم خواهرم سولماز و به او می‌گفتن سولیک.

مدیری گفت: من شنیدم پدر گفته بودند اگر هر گل که در جام ملت‌ها بزنی یک اسب می‌دهد، اما آزمون آن را رد کرد.

مدیری گفت: خودت اسب سوار خوبی نیستی؛ سردار گفت نه اینطور نیست.

مدیری سوال کرد: چرا امشب اینطوری شد؟ کلا اطلاعاتمان از سردار اشتباه است. چرا هر سوالی که پرسیدم اشتباه بود! این برنامه اولین همکاری ما با کسی است که درباره مهمانان تحقیق می‌کند، من سعی می‌کنم جمع و جور کنم.

(۱۱)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...