آموزش فتوشاپ ، آموزش کورل ، آموزش پریمیر ، آموزش اتوکد


ما در شرکتمون روزی برای استخدام آگهی داده بودیم. حدود 23 نفر به شرکت مراجعه کرده بودند. همه لیسانس یا فوق لیسانس کامپیوتر و تعداد کمی هم گرافیک بودند. از این تعداد تنها 4 نفر معیارهای حداقلی ما را داشتند. فکر می‌کنید چرا؟

جامعه تحصیل کرده ما به شدت از کمبود مهارت رنج میبرد. ما مجبور شدیم نیروهایی که میخواهیم را آموزش دهیم و پس از مدتی که به سطح لازم رسیدند به کار در شرکت مشغول شوند.

مهارت های نرم‌افزار به خصوص درزمینهٔ آموزش نرم‌افزارهای گرافیکی میتواند راهگشای بسیاری از افراد برای ورود به بازار کار باشد. چراکه با گسترش فضای مجازی مردم دیگر در این زمینه بسیار حرفه‌ای شده‌اند. و دیده شدن در فضای مجازی برای کسب‌وکارهای گوناگون نیازمند گرافیک حرفه‌ای میباشد.

ازاین‌رو همه‌ی افراد به نرم‌افزارهای طراحی گرافیکی برای طراحی ملزومات خودشان رو آوردند و همین‌طور نرم‌افزارهای تدوین و ساخت موشن گرافیک هم به علت گسترش تولید محتوا و پیدایش بستر فضای مجازی برای مشاهده‌ی آن‌ها اهمیت زیادی پیدا کرد. و همین شد که مواردی مثل : آموزش فتوشاپ ، آموزش کورل ، آموزش موشن گرافیک ، آموزش پریمیر ، آموزش اتوکد رو امروز میخوایم بهش بپردازیم.

آموزش فتوشاپ ، آموزش کورل ، آموزش پریمیر ، آموزش اتوکد

ما در رسانه آموزشی مکتب تی وی برای نرم‌افزارهای گرافیکی دوره‌های آموزشی تولید می‌کنیم . می‌پرسید به چه صورت؟ ما در ابتدا نیازهای افراد جویای یادگیری رو بررسی کردیم. دوره‌های آموزشی درزمینهٔ نرم‌افزارهای گرافیکی تهیه کردیم که به‌صورت تعاملی و با حفظ کامل‌ترین سرفصل که موردنیاز مخاطبش هست، فرد رو به سطحی میرسونه که خودش بتونه در این نرم‌افزارها قدم برداره.ِ.

از اونجایی که همه افراد برای شروع دربازار کار برای استخدام و همین‌طور گرفتن پروژه نیاز به نمونه کار و رزومه داشتند آموزش‌ها به نحوی تهیه شد که پس از پایان دوره آموزشی فرد قادر خواهد بود که خودش نمونه کارهای خودش رو در راحت‌ترین شکل ممکن آماده بکنه و به‌راحتی در هرجایی ارائه بده.

اساتید دوره‌های آموزشیِ آموزش فتوشاپ از متخصصین بازار کار که سال‌ها سابقه‌ی کار با نرم‌افزار مربوطه داشتند انتخاب شدند و این مورد منجر شد که اساتید صرفاً کاروَر نرم‌افزار نباشند. همچنین تمام فایل‌های آموزشی بدون هیچ قفلی و باکیفیت سمعی و بصری مناسب به کاربر ارائه شد تا به‌راحتی بتوانند دوره آموزشی خودشان رو بگذرونن و جزو دسته زیادی از افراد که دوره‌های آموزشی رو صرفاً خریداری می‌کند و هیچ‌وقت سراغشان نمیرن نباشند.

در اینجا میخوایم تعدادی از نرم‌افزارهای مورد آموزش رو بررسی کنیم و به تون درباره آموزششان بگیم.

آموزش فتوشاپ

همونطور که میدونین فیلم آموزش فتوشاپ و حتی کتاب آموزش فتوشاپ به‌وفور در همه‌جا و در هر سایتی که مثلاً برنامه‌نویسی آموزش می‌دهد آموزش فتوشاپ وجود داره. اما نکته چیه؟! همه فتوشاپ بلدن ولی صلاحیت آموزش فتوشاپ رو ندارند. یعنی برای آموزش فتوشاپ باید استراتژی داشت. مدرس دوره آموزش فتوشاپ باید سال‌ها خاک گرافیک رو به‌صورت آکادمیک و تئوری خورده باشه تا بتونه فحوای کلام خودش رو در آموزش فتوشاپ به‌خوبی منتقل کنه

آموزش فتوشاپ ، آموزش کورل ، آموزش پریمیر ، آموزش اتوکد

در یک آموزش فتوشاپ حرفه‌ای شما باید در ابتدا با محیط کاری نرم‌افزار و تمام ابزارها و تکنیک‌های عمومی فتوشاپ آشنا بشید. در قدم بعدی هر موردی که موردنیازتان هست رو خودتان انتخاب کنید! نه اینکه یک دوره 200 ساعته آموزش فتوشاپ رو تهیه کنید که همه‌چیز رو مثل طراحی کارت ویزیت و بروشور و پوستر و گیف و.... رو در خودش داشته باشه و در آخر نه دوره آموزش فتوشاپ رو به اتمام برسانید و هم هزینه بی‌فایده کرده باشید. پس در اینجا هزینه و زمان شما در این دوره آموزش فتوشاپ حفظ میشه و شما میتونین دقیقاً به همان چیزی که نیاز دارید برسید نه کمتر و نه بیشتر.

در این دوره جامع آموزش فتوشاپ هم شما ابتدا یک‌بار برای همیشه در حداقل زمان ممکن به نرم‌افزار مسلط میشین و بعدازاین دوره آموزش فتوشاپ هر مهارتی که فکر کنین از طراحی کارت ویزیت گرفته تا طراحی قالب سایت در فتوشاپ و تایپوگرافی و .... رو به‌صورت تخصصی از استاد مخصوص خودش فرابگیرید.

آموزش کورل

اگر به خیابان بهارستان تهران سری زده باشید، آگهی استخدام کورل کار رو حتماً چند جایی مشاهده کردید. نرم‌افزار کورل برای طراحی برداری یا وکتوری مورداستفاده قرار میگیره. و اگه آموزش کورل رو ببینید متوجه میشید که به زبان ساده سیستم تصویر در اون برحسب معادلات ریاضی بیان میشه و منجر به این میشه که تغییر سایز در اون تأثیری در کیفیت تصویر نداشته باشه. همچنین تمام ابزارهای اون برای طراحی گرافیکی مورداستفاده قرار میگیره

آموزش فتوشاپ ، آموزش کورل ، آموزش پریمیر ، آموزش اتوکد

بنابراین نرم‌افزار ایده آلی برای زمینه هایی که برای طراحی گرافیکی برداری مورداستفاده قرار میگیره خواهد بود. مواردی مثل طراحی لوگو و مواردی که در صنعت چاپ مورد بهره‌برداری قرار میگیرن به‌خوبی در این نرم‌افزار پیاده می‌شوند. به علت رابط کابری ساده خودش افراد زیادی رو جذب کرده است. پکیج آموزش کورل دراو باید در وهله اول تمام ابزارهای این نرم‌افزار رو به‌خوبی پوشش بده یعنی هیچ موردی در نرم‌افزار در آموزش کورل از قلم نیفتاده باشه. بعد از اون باید شرایط یک کلاس آموزش کورل رو برای شما فراهم کنه. یعنی شما حس کنید استاد در کنار شماست و بتونید باهاش در تعامل باشید و همراه با استاد جلو برید. شما سرفصل‌های استاندارد آموزش کورل و در یک محیط تعاملی هر درس از آموزش کورل رو با تمرینات خودش به پایان می‌برید تا تمام مطالب دوره آموزش کورل به حافظه بلندمدتتان بره و بعد به درس بعد مراجعه کنین. خیلی از طراحان کارشان رو برای طراحی گرافیکی با آموزش کورل شروع می‌کنند و در آینده هم همین کورل جواب کارهاشون رو می‌دهد و نیازی به مراجعه به نرم‌افزارهای دیگه مثل ایلوستریتور رو حس نمیکنن.

دوره آموزش کورل بدون هیچ قفلی به شما ارائه میشه یعنی شما بدون هیچ مشکلی میتونین به‌صورت دائمی آموزش کورل رو داشته باشین و در هرجایی و با هر وسیله‌ای مثل تلویزیون و تبلت و موبایل و... آموزش کورل ببینید!

دوره آموزش کورل در محیط استودیو ضبط‌شده و پس از هرجایی از دوره آموزش کورل که اضافه بود یا بار محتوایی نداشت رو حذف کردیم . درنهایت دانشجوی دوره آموزش کورل بتونه به‌راحتی و بدون دغدغه این دوره رو به پایان ببره.

آموزش موشن گرافیک

موشن گرافیک و آموزش موشن گرافیک از زمانی رونق گرفت که زمینه‌ی نمایش اون فراهم شد. آموزش موشن گرافیک هم‌الان سر زبان خیلی‌هاست. زمینه‌ی نمایش موشن گرافیک با فضای مجازی رونق گرفت. تمام کسب‌وکارها با استفاده از موشن گرافیک به‌راحتی مزیت‌های رقابتی خودشان رو بیان می‌کنند و معرفی کسب‌وکار خودشان رو در فضای مجازی با استفاده از موشن گرافیک بیان می‌کنند.

آموزش فتوشاپ ، آموزش کورل ، آموزش پریمیر ، آموزش اتوکد

موشن گرافیک یک مورد کاملاً تخصصی هستش و بالطبع آموزش موشن گرافیک هم از این قضیه مستثنا نیستش. یعنی آموزش موشن گرافیک تکنیک‌ها، ابزارها و پلاگین های مخصوص به خودش رو داره و باید از آموزش افتر افکت متفاوت باشه. سرفصل‌های دوره آموزش موشن گرافیک کاملاً بر اساس بازار کار ایران چیده شد و پس از بررسی سرفصل‌های سایر پکیج‌های آموزش موشن گرافیک سعی شد که کامل‌ترین دوره آموزشی در این زمینه شکل بگیر تقریباً هیچ موردی از قلم نیفته.

با توجه به علتی که در رابطه با افزایش تب‌وتاب موشن گرافیک و آموزش موشن گرافیک در ایران ذکر شد، آموزش موشن گرافیک که بتونه تمام نیازهای کاربر رو پوشش بده اهمیت زیادی پیدا کرد.

این روزها تمام شرکت‌های تبلیغاتی افرادی با این تخصص را استخدام می‌کنند. افرادی که مثل شما علاقه داشتند و باهمین آموزش موشن گرافیک شروع کردند. چراکه تعداد سفارش‌ها کارت از کسب‌وکارهای مجازی گرفته تا کسب‌وکارهای سنتی زیاد است. همچنین شما پس از گذراندن دوره آموزش موشن گرافیک از طریق سایت‌های فریلنسری برای مثال مورد ایرانی در سایت پونیشا میتوانید پروژه‌های موشن گرافیک را سرچ کنید و با نمونه کارهایی که تا پایان دوره آموزش موشن گرافیک میسازید میتوانید پروژه‌ها را در اختیار بگیرید.

همچنین میتوانید اگر از آن دسته دانشجوهای آموزش موشن گرافیک هستید که به درآمد دلاری علاقه دارند میتونین در سایت‌های فریلنسری خارجی مانند فریلنسر دات کام و یا فایور پروژه‌های موشن گرافیکی که از مبالغ پایین می‌شود را شروع کنید تا به پروژه‌های بزرگ‌تر برسید. شاید اندک کاری که با 10 دلار تعریف‌شده است برای آن‌ها مبلغ قابل‌توجهی نباشد ولی در حال حاضر 140 هزارتومان پول رایج ایران است که با توجه به کار کمی که انجام‌شده مبلغ قابل‌توجهی است. البته دقت کنید که برای این کارها صرف مشاهده آموزش موشن گرافیک کافی نیست و باید همت و کوشش خودتان رو داشته باشین و ما در این دوره آموزش موشن گرافیک راه رو برای شما تا حد ممکن هموار کردیم.

آموزش پریمیر

ویدیو در حال گسترش پیدا کردن در فضای مجازی است. تا چند وقت پیش در نتایج گوگل ویدیو به چشم نمی‌خورد. ولی نتایج ویدیویی گوگل از سایت‌های یوتیوب و آپارات گرفته تا سایت‌هایی که ویدیو به‌صورت پخش آنلاین در آن فعال هستند در نتایج گوگل مشاهده می‌شوند.

آموزش فتوشاپ ، آموزش کورل ، آموزش پریمیر ، آموزش اتوکد

به همین دلیل هنر تدوین و تعداد علاقه‌مندان آموزش پریمیر در حال رشد است و به‌صورت کلی در مهارت تدوینگری چیزی بالاتر از نرم‌افزار پریمیر وجود ندارد. چراکه در اصل نرم‌افزار نیز قابلیت‌های خارق‌العاده‌ای وجود دارد. تازه‌سال به سال هم به این قابلیت‌ها و ابزار افزوده می‌شود و اختلاف خود را با سایر نرم‌افزارهای تدوین مثل ادیوس بیشتر و بیشتر می‌کند. شما با شروع آموزش پریمیر خودتان این نکته را تائید خواهید کرد.

نرم‌افزار پریمیر و یا آموزش پریمیر باید با رویکرد آموزش تدوین فراگرفته شود. آموزش‌های زیادی را در نرم‌افزار پریمیر مشاهده کردیم که از تمام منوهای نرم‌افزار شروع می‌کنند الی‌آخر! این شیوه جدید یادگیری نیست. شما باید از سیستم آموزش زوم این زوم اوت آموزش پریمیر را برای خود داشته باشید. یعنی چه ؟ یعنی در ابتدای آموزش پریمیر از اولین نکته‌ای که یاد بگیرید نحوه صحیح کات زدن در پریمیر است. یعنی یک کار واقعی انجام بدیم و بعد از اونجا کم‌کم تمام موارد رو به‌صورت حرفه‌ای آموزش بدیم.

به‌جرئت میگیم که یکی از بهترین دورهای آموزش پریمیر رو براتون آماده کردیم. شما از حیاتی‌ترین نکات موجود در پریمیر در ابتدا دوره آموزش پریمیر شروع می‌کنید، پس از اون هیچ نکته تئوری رو در آموزش پریمیر نخواهید دید. دوره آموزش پریمیر بدون هیچ قفلی به شما ارائه‌شده و شما به‌راحتی میتونین مثلاً توی تبلت ویدیو آموزش پریمیر رو پخش‌کنید .

شما بعد از آموزش پریمیر باید وارد حوزه تخصصی خودتان بشین. مثلاً تیزر و یا فیلم‌های عروسی و یا کارهای سینمایی و تلویزیونی. آموزش پریمیر رو به همه توصیه می‌کنیم حتی دوستانی که کار ودینگ و یا عروسی می‌کند!

آموزش پریمیر میتونه در این جریان رو به رشد ویدیو همراه خوبی برای شما باشه.

آموزش اتوکد

نرم‌افزار اتوکد از زمان‌های گذشته به‌واسطه ترسیمات فنی مورداستفاده قرار می‌گرفته است و در حال حاضر هم پرینترهای سه‌بعدی بر رونق آن افزوده است و منجر به افزایش تقاضا در آموزش اتوکد شده است. فرمت قابل‌استفاده در پرینترهای سه‌بعدی توسط این نرم‌افزار قابل پیاده‌سازی بوده و همین‌طور در رشته‌های معماری و عمران و برق و مکانیک برای سازه‌های عمرانی و اجزای مکانیکی قابلیت ترسیم پروژه قبل از پیاده‌سازی آن را فراهم می‌آورد.

شما که قصد شروع با آموزش اتوکد دارید، به‌عنوان متخصص اتوکد و یا اتوکد کار بایستی نمونه کارهایی را به شرکت‌ها و یا پروژه‌هایی که مثلاً از سایت‌های فریلنسری دریافت می‌کنید، ارائه کنید. چراکه آموزش اتوکد صرفاً نمیتونه اثبات خوبی بر مهارت شما باشه. شاید کارفرما بگه ما بااینکه شما آموزش اتوکد رو گذروندین اصلاً کاری نداریم

آموزش فتوشاپ ، آموزش کورل ، آموزش پریمیر ، آموزش اتوکد

پس اینجاست که اهمیت نمونه کار حرفه‌ای مشخص میشه. ما در راحت‌ترین حالت ممکن این مورد رو برای شما فراهم کردیم. شما در حین آموزش اتوکد میتونین با استفاده از فایل‌های تمرینی و همراه با استاد نمونه کارهای شخصی برای خودتان بسازید تا بتونین در سایت‌های فریلنسری و یا شرکت‌ها ارائه بدین. و اینجاست که راه برای دانشجوها از صفرتا نمونه کار فراهم میشه. بذارید خیالتان رو راحت کنم بعد از گذراندن آموزش اتوکد و به‌شرط تلاش در داشتن نمونه کار حرفه‌ای به‌هیچ‌عنوان روی زمین نمی‌مانید!

آموزش اتوکد به‌صورت تعاملیِ یعنی شما همراه با استاد باهم میتونین پورتفولیو خودتان رو تکمیل کنید و درراه آموزش اتوکد تنها نیستید!

دوره آموزش اتوکد با یکی از مهندسین باسابقه که سالهاست در رشته خودش از این نرم‌افزار استفاده حرفه‌ای می‌کند ضبط‌شده و تمام سرفصل‌های آموزش اتوکد طبق استانداردهای رسانه آموزشی مکتب تی وی چیده شده‌اند.

افراد زیادی که به پرینترهای سه‌بعدی که نقش بسیار پررنگی در آینده خواهند داشت، علاقه دارند می‌توانند با آموزش اتوکد تمام موارد موردنظر خودشان رو بسازند و با فرمت قابل‌قبول در این پرینترها خروجی بگیرند.

بزرگ‌ترین مزیتی که شاید منجر به ساخت این دوره آموزش اتوکد شد کاهش هزینه‌هایی است که در قبال مقاومت مصالح و دیگر مسائل پروژه‌های ساختمانی قبل از شروع ساخت پروژه خواهد داشت.

آموزش اتوکد رو در آخرین ورژن نرم‌افزار اتوکد برای شما آماده کردیم تا به این غول ترسیمات فنی رو برای همیشه به سلطه دربیارید!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان