سامسونگ نام های تجاری گلکسی A52 و گلکسی A72 را ثبت کرد


رسانه کلیک – سامسونگ به تازگی چندین نام تجاری را در کشور کره جنوبی به ثبت رسانده است که از میان آن ها می توان به گلکسی A52 و گلکسی A72 اشاره کرد. سامسونگ به تازگی از نسل جدید گوشی های سری گلکسی A رونمایی کرده است (گلکسی A51 سامسونگ به صورت رسمی معرفی شد). […] نوشته سامسونگ نام های تجاری گلکسی A52 و گلکسی A72 را ثبت کرد اولین بار در رسانه کلیک....

رسانه کلیک – سامسونگ به تازگی چندین نام تجاری را در کشور کره جنوبی به ثبت رسانده است که از میان آن ها می توان به گلکسی A52 و گلکسی A72 اشاره کرد.

سامسونگ به تازگی از نسل جدید گوشی های سری گلکسی A رونمایی کرده است (گلکسی A51 سامسونگ به صورت رسمی معرفی شد). گلکسی A71 و گلکسی A51 این محصولات را تشکیل می دهند (گلکسی A71 سامسونگ رونمایی شد؛ ویژگی های فراتر از انتظار). این موضوع باعث نشده این شرکت کره ای از توسعه نسل آینده این محصولات دست بردارد.

به تازگی سامسونگ چندین نام تجاری را به ثبت رسانده که گلکسی A52 و گلکسی A72 در میان آن ها به چشم می خورد. نام های ثبت شده توسط این شرکت کره ای به شرح زیر است:

گلکسی A12گلکسی A22گلکسی A32گلکسی A42گلکسی A52گلکسی A62گلکسی A72گلکسی A82گلکسی A92

سامسونگ نام های تجاری گلکسی A52 و گلکسی A72 را ثبت کرد

سامسونگ نام های تجاری گلکسی A52 و گلکسی A72 را ثبت کرد

این نام های تجاری در کشور کره جنوبی به ثبت رسیده اند. این محصولات نسل آینده گوشی های سری گلکسی A سامسونگ خواهند بود. انتظار می رود اواخر سال جاری میلادی این گوشی های هوشمند معرفی شوند و سال 2021 در اختیار خریداران قرار بگیرند.

در اوایل سال 2019 سامسونگ تغییراتی در برنامه های خود ایجاد کرد. این شرکت کره ای تولید گوشی های سری گلکسی J و گلکسی On را متوقف کرد. گوشی های گلکسی M به عنوان جایگزین این محصولات وارد بازار شدند و تنها به صورت آنلاین به فروش می رسند. تا به امروز شاهد معرفی چندین گوشی از این سری بودیم (گلکسی M30s و گلکسی M10s سامسونگ رسما معرفی شدند).

در سال جاری میلادی سامسونگ چندین گوشی هوشمند جدید را وارد بازار می کند که گوشی های سری گلکسی S11 یا S20 جزو آن ها محسوب می شوند (پرچمدار آینده سامسونگ با نام گلکسی S20 اولترا معرفی می شود؟).

Source: gizchina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس