جک میلر: عادت به موتور جدید دو تا سه سال زمان می‌برد


موتو‌جی‌پی ایران – جک میلر، موتورسوار استرالیایی موتوجی‌پی، فعالیت خود را در سال 2015 با تیم ال سی آر هوندا شروع کرد. در فصل 2018 بود که وی تیم مارک وی دی اس را به مقصد آلما پرامک دوکاتی ترک کرد و در فصل گذشته نیز توانست پنج بار به روی سکو راه پیدا کند. بنابراین او از معدود موتورسوارانی می‌باشد که در فصل گذشته توانست به موتور جدید خود تا حدود...

موتو‌جی‌پی ایرانجک میلر، موتورسوار استرالیایی موتوجی‌پی، فعالیت خود را در سال 2015 با تیم ال سی آر هوندا شروع کرد. در فصل 2018 بود که وی تیم مارک وی دی اس را به مقصد آلما پرامک دوکاتی ترک کرد و در فصل گذشته نیز توانست پنج بار به روی سکو راه پیدا کند. بنابراین او از معدود موتورسوارانی می‌باشد که در فصل گذشته توانست به موتور جدید خود تا حدود زیادی عادت کند اما این در حالی است که در سمت دیگر خورخه لورنزو و یوهان زارکو نتوانستند در این فصل خود را با موتور جدید، در تیم های رپسول هوندا و کی‌تی‌ام وفق دهند.

جک میلر در این رابطه گفت:

به عقیده ی من این روزها دو تا سه سال طول می‌کشد تا موتورسوارها بتوانند خود را با موتور جدید وفق دهند، حال اگر شما سی سال سن داشته باشید، این مدت برایتان زمان زیادی است. مگر آنکه شما ولنتینو روسی باشید!

سخت ترین قسمت رویارویی با موتور جدید، مواجه شدن با عملکرد لاستیک ها، کارکرد موتور و وضعیت موتور در پیچ ها است زیرا این‌ها نکاتی پیچیده هستند که در تست زمستانی نمی‌توان به درستی به آنها پی برد. در این وضعیت باید مسابقه داد و تجربه کسب کرد و این کار سختی است.

جک میلر: عادت به موتور جدید دو تا سه سال زمان می‌بردجک میلر: عادت به موتور جدید دو تا سه سال زمان می‌برد فرانچسکو باگنایا و جک میلر

وی در ادامه گفت:

هدف اصلی من، پیوستن به تیم دوکاتی می‌باشد. اما اگر هم نتوانستم، قطعا انتخاب های دیگری هم برای من وجود دارد. به نظر من پیوستن به یک تیم جدید در این برهه از تاریخ موتوجی‌پی سخت تر شده است. زمان آن رسیده که بعضی همکاران من با پایان قراردادهایشان از این ورزش خداحافظی کرده و با این کار راه را برای ورود افراد جدید باز کنند. این افراد مانند خون تازه ای در رگ های این ورزش جریان پیدا خواهند کرد.

درست است که اکثر مردم تمایل به دیدن چهره های قدیمی و نام آشنا در رقابت ها دارند، اما به نظر من ورود افراد جدید به این رشته ی ورزشی اتفاق بسیار مثبتی است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد