بیانیه گام دوم در جهت زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت (عج) طراحی شده است


بیانیه گام دوم  در جهت زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت (عج) طراحی شده است

ظهرابی گفت: این انقلاب باید زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عج) باشد و بیانیه گام دوم انقلاب در همین راستا از سوی مقام معظم رهبری بیان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نهمین یادواره شهدای پایگاهی حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج) ناحیه مقاومت بسیج لنده با محوریت شهدای پایگاه مقاومت امام صادق(ع) مسجد حضرت رسول اکرم(ص) شهرک شهید رجایی لنده برگزار شد.

سرهنگ «علی ظهرابی» در این یادواره، گفت: گرامی داشت یاد و خاطره شهدا بیشتر در راستای درس گیری و عبرت آموزی است که مهم ترین مسئله آن ولایت پذیری است.

مسئول معاونت سیاسی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هرکجا ضعفی در جامعه حاکم شد بدانید در آن مکان ولایت پذیری ما دچار ضعف شده، تصریح کرد: گرامی داشت یاد و خاطره شهدا باعث مصون ماندن جامعه از برخی چالش ها و آسیب های اجتماعی خواهد شد.

وی یادآور شد: اگر امام روزی می فرمود: «حصر آبادان باید شکسته شود»، نتیجه آن پیروزی بود و وقتی مقام معظم رهبری از پیروزی و نصرت در جبهه مقاومت نوید می دهد، نباید در پیروزی شک کرد.

ظهرابی تاکید کرد: این انقلاب باید زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عج) باشد و بیانیه گام دوم انقلاب در همین راستا از سوی مقام معظم رهبری بیان شده است.

مسئول معاونت سیاسی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از فرصت هایی که می توانیم در ادامه راه شهدا حرکت کنیم، بحث خلق حماسه های از قبیل نهم دی است که با گرامی داشت این حماسه ها می توانیم راه و یاد شهدا را به درستی ادامه دهیم.

وی در ادامه، گفت: امروز همه در برابر ارزش ها و آرمان های انقلاب موظف و مسئول هستیم، لذا باید در مواقعی که لازم است با بصیریت و هوشیاری جلوی فتنه های دشمنان را بگیریم.

ظهرابی تصریح کرد: دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ما کوتاهی نمی کنند، پس باید هوشیاری و اگاهی مردم نسبت به توطئه های دشمنان به روز باشد.

مسئول معاونت سیاسی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حوزه سبک زندگی باید به گونه ای رفتار کنیم که در مسیر زندگی شهدا قرار گیریم.

سرگرد «اسفندیار مختاری» هم با اشاره به برگزاری یادواره های مختلف آبروی محله، پایگاهی و حوزه ای گفت: امروز و با حضور اقشار مختلف مردم نهمین یادواره پایگاهی شهدای پایگاه امام صادق(ع) حوزه مقاومت ولی عصر(عج) برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت لنده گفت: تا پایان سال شاهد برگزاری یادواره های پایگاهی و حوزه ای دیگر در سطح شهرستان لنده خواهیم بود.

حجت الاسلام «سید موسی سیروس» هم در ابتدای این یادواره با اشاره به گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، گفت: امروز رسالت سنگینی بر دوش همه ما است، چرا که باید از دستاورهای های والای شهدا پاسداری کنیم.

وی تاکید کرد: یکی از مهم ترین راهبرد های بیانیه گام دوم انقلاب توجه به جوان گرایی است، لذا جوانان ما با تاسی از شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس که عمدتا نوجوان و جوان بودند در تحقق این بیانیه باید گام به گام پیش بروند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت ال نود امروز در بازار چقدر شد؟