دست رد آبی ها به سینه مرد سال سابق آسیا


باشگاه الهلال به درخواست سرمربی رومانیایی خود پرونده درخواست جدایی مرد سال سابق آسیا را مختومه اعلام کرد. نوشته دست رد آبی ها به سینه مرد سال سابق آسیا اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

دست رد آبی ها به سینه مرد سال سابق آسیا

مخالفت الهلال با جدایی عمر الخریبین
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۴
دست رد آبی ها به سینه مرد سال سابق آسیا

باشگاه الهلال به درخواست سرمربی رومانیایی خود پرونده درخواست جدایی مرد سال سابق آسیا را مختومه اعلام کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عمر الخریبین ستاره سوری باشگاه الهلال که در سال ۲۰۱۷ عنوان مرد سال آسیا را به خود اختصاص داد بعد از درخشش خیره کننده در سال اول حضورش در اردوی قهرمان عربستان با افت فاحشی روبرو شد. این بازیکن که فصل قبل انتقالی قرضی به باشگاهی مصری داشت در بازگشت دوباره باز هم نتوانست جایگاهی در ترکیب اصلی داشته باشد تا درخواست جدایی در پنجره زمستانی ۲۰۲۰ ارائه بدهد.

در شرایطی که رسانه های سعودی از جدایی قریب الوقوع ستاره پرحاشیه سوری و بازگشت احتمالی عمر الخریبین به لیگ امارات خبر داده بودند امروز باشگاه الهلال اعلام کرد با درخواست رضوان لوچسکیو سرمربی رومانیایی با درخواست جدایی عمرالخریبین مخالفت و این پرونده را بایگانی کرده است.

به این ترتیب عمرالخریبین که این روزها با مصدومیت مزمنی دست و پنجه نرم و به احتمال فراوان به مدتی نامعلوم از ترکیب دور خواهد بود باید در اردوی الهلال بماند و برای رسیدن به جایگاهی مناسب در خط حمله تلاش دوچندانی زیر نظر رضوان لوچسکیو داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی