راهنمای خرید استخر بادی و استخر پیش ساخته اینتکس


در مورد کمپانی اینتکس و نمایندگی آن در ایران بیشتر بدانید نمایندگی اینتکس ایران و فروشگاه محصولات بادی سایت شاپ اینتکس فروش انواع محصولات بادی اورجینال را از طریق آنلاین و به صورت حضوری در فروشگاه مرکزی به صورت...

در مورد کمپانی اینتکس و نمایندگی آن در ایران بیشتر بدانید

نمایندگی اینتکس ایران و فروشگاه محصولات بادی سایت شاپ اینتکس فروش انواع محصولات بادی اورجینال را از طریق آنلاین و به صورت حضوری در فروشگاه مرکزی به صورت عمده و تک فروش عرضه مینماید. این نمایندگی تمامی مدل های اصلی محصولات بادی را مانند تشک بادی ، استخر بادی ، تخت بادی ، استخر پیش ساخته ، استخر آماده برزنتی ایزی ست ، قایق بادی ، کاناپه بادی تخت خواب شو ، مبل بادی ، مبل شنی ، مبل هپی چیر، مبل بین بگ ، چادر مسافرتی اتوماتیک ، را به قیمت نمایندگی و با خدمات پس از فروش خرید و فروش مینماید.

راهنمای خرید استخر بادی و استخر پیش ساخته اینتکس

نمایندگی اینتکس ایران سایت اصلی اینتکس وب سایت شاپ اینتکس اقلام دیگری را نیز مانند قلعه بادی کودکان، جامپینگ بادی کودک، انواع پمپ باد اینتکس، پمپ باد برقی اینتکس، پمپ باد دستی اینتکس، پمپ باد شارژی و فندکی، پمپ باد فندکی اینتکس، وان بادی حمام، پمپ تصفیه آب شنی استخر، پمپ تصفیه آب فیلتری استخر، پمپ تصفیه آب پرتوان شنی و فیلتری، چادر بازی کودک، چادر بادی کودکان، جکوزی بادی، موتور قایق بادی مدل بنزینی و برقی، لوازم جانبی استخر پیش ساخته، و بسیاری دیگر از محصولات شرکت اینتکس که به صورت عمده و جزئی در این نمایندگی به فروش میرسد.

سایت اینتکس و نمایندگی انحصاری محصولات بادی وب سایت شاپ اینتکس لوازم های ضروری استخر آماده پرتابل اینتکس و انواع مدل های استخر پیش ساخته ایزی ست را نیز در این فروشگاه عرضه مینماید. محصولاتی همچون قرص کلر استخر، سبد قرص کلر، جارو دستی استخر، جارو اتوماتیک استخر پیش ساخته، نردبان استخر اینتکس، فواره استخر آماده متحرک، پایه فلزی یو و میله ای استخر پیش ساخته، درپوش بزرگ و کوچک استخر آماده 5.5 متری و 7.5 متری و 10 متری، جارو شارژی استخر، شن پمپ تصفیه آب استخر، گرمکن آب استخر، فیلتر های پمپ تصفیه آب فیلتری مدل A , B , H ، جلیقه نجات و شنا بزرگسالان و کودکان، انواع تشک بادی روی آب، و تمامی کالا هایی که مربوط به شرکت اینتکس میشوند را در این شعبه و نمایندگی فروش عرضه مینماید.

در توضیحات بالا محصولات بادی شرکت اینتکس را نام بردیم که هر کدام در زندگی امروزه بسیار کاربردی و مفید هستند و با طراحی های روز دنیا و تنوع بالا در این کارخانه تولید میشوند. چند محصول پرفروش این تولید کننده بزرگ را به شما معرفی خواهیم کرد.

راهنمای خرید استخر بادی و استخر پیش ساخته اینتکس

مدل های استخر های بادی اینتکس :

استخر بادی اینتکس یک از بهترین و پرطرفدار ترین محصولات بادی شرکت اینتکس است که با تنوع بالا برای کودکان و بزرگسالان در اندازه های بزرگ و کوچک با عمق زیاد و ارتفاع کم ساخته میشوند. هر کدام از استخر های بادی دارای شکل و ابعاد های گوناگونی هستند که به شکل مستطیل و دایره و بیضی و مربع هستند تا خریدار محترم بتواند نسبت به فضایی که استخر بادی را قرار میدهد محصول مورد نظر خود را تهیه نماید. انواع مدل های استخر بادی مانند سرسره دار آب پاش دار، دایره کف بادی، لوبیایی شکل بزرگ، شش ضلعی کف بادی با ارتفاع زیاد، دایره بزرگ با عمق زیاد و بسیاری دیگر از مدل های استخر اینتکس که در این نمایندگی عرضه و به فروش میرسد.

ویژگی های مهم استخر بادی :

خصوصیت های مهم انواع استخر های بادی در نوع تولید و نوع استفاده آنها میباشد و میتوان گفت که بهترین گزینه برای سرگرمی کودکان و بزرگسالان در فصل تابستان است و از جهتی دیگر میتوان از انواع استخر بادی برای ورزش های آبی و نیز آب درمانی افراد بیمار در منزل و حمام استفاده کرد. بسیاری از والدین فرصت این را ندارند که کودکان را برای شنا و آب بازی به مکان های عمومی ببرند و یا به علت رعایت نشدن بهداشت کافی در مجموعه های ورزشی و داشتن حساسیت افراد به مواد های شیمیایی که در داخل استخر ها استفاده میشود والدین بیشتر مایل به استفاده استخر های شخصی در منزل هستند و نیز با قیمت ارزان و به صرفه ای بتوانند استخر مورد نظر خود را خریداری نمایند.

پنچرگیری و تعمیرات استخر بادی اینتکس :

زمانی که به خرید استخر های بادی فکر میکنید ممکن است چند سوال ذهن شما را مشغول کند که آیا این محصول کیفیت لازم را دارد و آیا به سادگی سوراخ و یا پاره میشود و نیز تولید چه کشوری میباشد. در پاسخ به این سوالات که ممکن است برای هر شخصی قابل توجه باشد میتوان گفت که شرکت تولید کننده استخر بادی تمامی اصول ساخت و کیفیت مواد اولیه این محصول را در نظر گرفته و برای بروز مشکلاتی مانند سوراخ شدن و یا پاره شدن بدنه نکاتی را به صورت بند بند توضیح داده است که ما برای شما توضیح خواهیم داد. اول اینکه برای نگهداری از استخر باید چند نکته را در نظر بگیرید : در جایی که استخر قرار میگیرد اشیاء تیز و برنده ای وجود نداشته باشد، برای باد کردن محصول حتما از پمپ های برقی اینتکس استفاده کنید که به صورت استاندارد باد شود، از نزدیک کردن اشیائ تیز و برنده توسط کودکان خودداری کنید، در هنگام سوراخ شدن و یا پاره شدن از چسب اینتکس که به صورت قطره ای با وصله شیشه ای ارائه میشود استفاده کنید که بدنه کاملا ترمیم شود.

کاربرد استخر پیش ساخته اینتکس :

استخر پیش ساخته اینتکس دارای تنوع بسیار بالا در اندازه های بزرگ و ابعاد های کوچک تر تولید میشوند و هر کدام از نمونه های استخر پیش ساخته برای موارد مختلف قابل استفاده هستند و کاربرد های مختلفی دارند. شرکت تولید کننده استخر های برزنتی اینتکس بر اساس حجم کم و نصب آسان و به صورت پرتابل تولید میکند که به راحتی در مکان های مختلف نصب شوند و به راحتی جمع شوند. برای نصب کردن استخر فقط کافیست یک زمین صاف و آری از اشیاء تیز و برنده باشد و با پهن کردن فوم تاتامی به اندازه طول و عرض استخر میتوانید استخر را بر روی آن نصب کرده و آب گیری کنید.

تنوع مدل های استخر پیش ساخته اینتکس :

استخر پیش ساخته با ارتفاع زیاد و عمق کم با نام های استخر آماده آب درمانی، استخر پرتابل پرورش انواع ماهی، استخر متحرک برزنتی ذخیره آب، استخر متحرک برزنتی عمق زیاد، استخر آماده توکار، استخر آماده پایه فلزی، استخر آماده ایزی ست، استخر آماده اوال فریم، استخر های برزنتی 5 متری و 7 متری و 10 متری قابل حمل، استخر های پیش ساخته دایره و مستطیل، استخر ارتفاع زیاد و عمق زیاد اینتکس و بسیاری دیگر از مدل های استخر آماده که در شرکت اینتکس تولید میشوند و در نمایندگی های اینتکس در سراسر کشور خرید و فروش میشوند.

لوازم جانبی استخر پیش ساخته :

شرکت تولید کننده استخر های پیش ساخته برای اینکه در طول نگهداری استخر خریداران به مشکلاتی مانند کثیف شدن آب و نیز ورود و خروج به داخل استخر مواجه نشوند. این شرکت تولید کننده برای تمیز شدن آب از پمپ تصفیه آب شنی و پمپ تصفیه آب فیلتری استخر در مدل های اصلی با قدرت بالا استفاده کرده است که نیاز به تعویض آب استخر نباشد و برای مدت طولانی تری آب استخر را نگه داشت، برای ورود و خروج به استخر از نردبان فایبر گلاس فابریکی با استقامت بالا استفاده شده و طوری طراحی شده که به بدنه استخر هیچ گونه آسیبی نرساند، درپوش استخر به صورت یک تیکه که از ورود گرد و غبار به داخل استخر جلوگیری میکند.

علاقه‌مندان برای خرید محصولات اینتکس می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۴۳۸۱۷۶۱ و ۴۴۳۸۱۷۵۴ تماس بگیرند و یا به صورت حضوری به فروشگاه محصولات بادی به آدرس تهران، مرزداران، خیابان ایثار، نبش کوچه نامدار ۴ ( بر خیابان اصلی ) پلاک ۸، واحد ۲ مراجعه کنند.

آدرس سایت ما : www.shop-intex.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)