معاون سیاسی حزب موتلفه : اصلاح‌طلبان از گوگوش تا سروش را پای صندوق می‌آورند


معاون سیاسی حزب موتلفه : اصلاح‌طلبان از گوگوش تا سروش را پای صندوق می‌آورند

رکنا: معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد که سبک حضور اصلاح‌طلبان در صحنه «ایستادن در غبار و سکنی گزیدن در ابهام» است. این راهبرد به آنها این توانایی را می‌دهد که داخل و خارج کشور گستره‌ای از سلیقه‌های گوناگون و از گوگوش تا سروش را پای صندوق‌های رای بیاورند.

به گزارش رکنا، اعتماد نوشت: محمدکاظم انبارلویی، معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: آمریکایی‌ها از ابتدای انقلاب سه راهبرد در سه لایه در قبال انقلاب اسلامی پیش گرفتند که هدف اصلی آنها فروپاشی و براندازی است و گفتند اگر در این مرحله هم نتوانستیم کاری کنیم، اخلال در نظام و به‌ هم زدن ویترین حکومت دومین راهبرد است و سومین راهبرد هم جلوگیری از پیشرفت و توسعه روزافزون ایران اسلامی است.

وی افزود: سبک حضور اصلاح‌طلبان در صحنه «ایستادن در غبار و سکنی گزیدن در ابهام» است. این راهبرد به آنها این توانایی را می‌دهد که داخل و خارج کشور گستره‌ای از سلیقه‌های گوناگون و از گوگوش تا سروش را پای صندوق‌های رای بیاورند.

انبارلویی در ادامه گفت: باید اخلاق رقابت را رعایت کنیم؛ ولو اینکه رقیب‌مان پایبند نباشد و برای رسیدن به پیروزی وحدت و همگرایی را به عنوان ضرورت عقلی می‌دانیم.

منبع: همشهری آنلاین

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس