تمایل رسمی ابی پوشان برای خرید هافبک ناراضی بارسلونا


تمایل رسمی ابی پوشان برای خرید هافبک ناراضی بارسلونا

خاویر زانتی، نایب رئیس باشگاه اینتر احتمال جذب آرتورو ویدال در زمستان پیش رو را رد نکرد. نوشته تمایل رسمی ابی پوشان برای خرید هافبک ناراضی بارسلونا اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تمایل رسمی ابی پوشان برای خرید هافبک ناراضی بارسلونا

خاویر زانتی احتمال جذب آرتورو ویدال را رد نکرد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۵
تمایل رسمی ابی پوشان برای خرید هافبک ناراضی بارسلونا

خاویر زانتی، نایب رئیس باشگاه اینتر احتمال جذب آرتورو ویدال در زمستان پیش رو را رد نکرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بر کسی پوشیده نیست که آرتورو ویدال بازیکنان مورد علاقه آنتونیو کونته بوده و اینتر مدت هاست در تلاش برای خرید این هافبک شیلیایی و باتجربه از بارسلوناست.

آرتورو ویدال تابستان سال ۲۰۱۸ تا آستانه انتقال به اینتر نیز پیش رفت اما در نهایت راهی بارسلونا شد. در روزهای اخیر و با توجه به جنجال های پیش آمده بین این هافبک شیلیایی و مدیران باشگاه بارسلونا، احتمال انتقال او به سری آ افزایش یافته و خاویر زانتی نیز تصدیق کرد خرید بازیکنی در اندازه های آرتورو ویدال باعث پیشرفت سطح کیفی اینتر خواهد شد.

خاویر زانتی به ESPN گفت:

“ما خواهیم دید که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و ما یک ماه برای رسیدن به اهداف خود در این مدت فرصت داریم.

آرتورو ویدال بازیکنی باکیفیت بوده که از تجربه بالایی برخوردار است و از نظر شخصیتی در سطح مناسب قرار دارد، اما باید دید در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد. ما در مورد بازیکنی صحبت می کنیم که قطعا می تواند کیفیت اینتر را در یک سطح بالا ببرد، اما نباید فراموش کرد ما در حال حاضر نیز در شرایط خوبی هستیم.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟