خانواده، مهمترین جایی که شیطان در‌ آخرالزمان به آن حمله می‌کند


خانواده، مهمترین جایی که شیطان در‌ آخرالزمان به آن حمله می‌کند

یک استاد اخلاق با بیان‌اینکه خانواده مهمترین جایی است که شیطان در ‌آخرالزمان مورد هدف قرار می‌دهد، گفت: چون اگر خانواده دچار فروپاشی شود، دیگر سرباز برای ولی خدا تربیت نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «مسعود عالی» در سخنانی با عنوان «سست شدن پیوند خانواده ها»، اظهار کرد: مهمترین جایی که شیطان در آخرالزمان هدف قرار می دهد، خانواده ها هستند چراکه خانواده محل تربیت است و اگر خانواده دچار فروپاشی شود دیگر سرباز برای دین و ولی خدا تربیت نمی شود برای همین شیطان آن را مورد هدف قرار داده است.

این استاد اخلاق در ادامه تصریح کرد: از آسیب های آخرالزمان افزایش طلاق، قطع رحم، بی احترامی به پدر و مادر و بزرگتر، عاق اولاد توسط پدر و مادر و پدر و مادر توسط اولاد است. اگر صمیمیت ها و پیوندها در جامعه مومنین کمرنگ شود، راحت نصیب شیطان می شوند همان اتفاقی که در غرب افتاد.

وی تاکید کرد: خانواده در غرب واقعا دچار فروپاشی شده است و دیگر آن صمیمت و پیوندهای خانوادگی در آنجا وجود ندارد، در غرب به قدری در آوردن زن به جامعه، سرکوب مادر بودن و همسر بودن، مشغول کردن زن به اشتغال، و ایجاد روابط ولنگارانه بین زن و مرد افراط کرده اند که دیگر تعریف غرب از خانواده تغییر کرده است.

حجت الاسلام عالی ادامه داد: آنها می گویند خانواده جایی نیست که صرفا یک زن و یک مرد (زوج) زندگی کنند، بلکه خانواده می تواند یک زن و فرزند (نامشروع)، دو زن یا دو مرد (یعنی رواج همجنس گرایی) و نیز یک زن و مرد اما بدون عقد قانونی یعنی ازدواج سفید و بدون تعهد باشد در حالی که ازدواج سفید، سیاه ترین نوع ازدواج است.

وی بیان کرد: از نظر آنها همه اینها خانواده است در غرب کم مانده ازدواج انسان با حیوان را هم رایج کنند. متاسفانه برخی استکیرها در برخی موبایل ها این انواع نامشروع خانواده را که ذکر شد، نشان می دهند. اگر این اتفاق در کشورهای دینی اسلامی رخ دهد (رواج این ازدواج های نامشروع و نامتعارف)، بدون شک سرباز برای دین خدا تربیت نمی شود.

این استاد حوزه علمیه در ادامه ابراز کرد: زمانی می شنیدیم که صهیونیست ها می گویند بچه ها را از خانه به خیابان بیاورید، ما خودمان آنها را تربیت می کنیم، آن زمان این حرف را اغراق تعبیر کردیم اما الان این هم لازم نیست، بلکه در خانه رقیب تربیتی برای پدر و مادر قرار می دهند به جای پدر و مادر موبایل فرزندان را تربیت می کند و تربیت پنهان در خانه شکل می گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اینچنین کم کم عفت و حیا، غیرت و حساسیت دینی و ناموسی، احترام به پدر و مادر و بزرگ تر و احترام به مقدسات کمرنگ و کمرنگ تر می شود، چون مدیریت این فضاهای مجازی در دست ما نیست مدیریتش دست کس دیگری است و بعد از چند نسل می بینیم اخلاق و پیوندهای خانوادگی تحت شعاع قرار گرفته است.*

* https://vaezin.com/%d8%b3%d8%b3%d8%aa-%d8%b4%d8%af%d9%86-%d9%be%db%8c%d9%88%d9%86%d8%af-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%af%d9%87-%d9%87%d8%a7/

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول