جنجال چند همسری، «باشو» ی گران قیمت وکوچ بخت آزمایی !


رکنا: مستند عجیب، ضربه جدید به استقلال و بازگشت گلزار از جنجالی های روز گذشته بود.

به گزارش رکنا، برنده باش بعد از آن که به واسطه انتقاد ها مبنی بر شائبه انگیز بودن این برنامه بساطش را جمع کرد و رفت، گویی دارد به گونه ای دیگر باز می گردد. حالا خبری منتشر شده که طبق آن قرار است این بساط دوباره در شبکه نمایش خانگی پهن شود. پس از فتوای آیت‌ا... مکارم شیرازی و تذکر رهبر انقلاب بود که مسابقات بخت آزمایی طور تلویزیون و حامیان مالی آن‌ها، از تلویزیون حذف شدند. حالا ظاهرا قرار است ساختار مسابقه «برنده باش» ویژه نمایش خانگی بدون هیچ تغییری منتشر شود. جوری که حتی حامی مالی این برنامه همان فرد قبلی «برنده باش» باشد! البته بعضی ها می گویند برنده باش در نمایش خانگی شانسی برای ماندن ندارد. چون هم برای شرکت در مسابقه باید پول بپردازیم و هم برای تماشای آن در نمایش خانگی. این موضوع را بررسی کردیم و می توانید گزارش مفصلی از آن را در صفحه 6 بخوانید.

* مستندی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که خیلی ها را انگشت به دهان گذاشته است. این ویدئوی چند دقیقه‌ای مستندی شش قسمتی درباره زندگی چهار هووست که البته خودشان از کلمه همتا به جای هوو استفاده می کنند. باورش سخت است، فقط برای چند دقیقه با خودتان فکر کنید چهار هوو از چهار نقطه کشور در یک خانه مشترک زندگی می‌کنند و اتفاقا از این شرایط راضی هم هستند.بیشتر از این توضیح نمی دهیم و شما را به صفحه هشتگ ارجاع می دهیم.

* و بالاخره مهدی قائدی که معروف به« باشوی فوتبال ایران» است که قرار است به زودی به تیم فولام انگلیس برود. البته یک سر این ماجرا به استراماچونی پرحاشیه برمی گردد. یک سایت انگلیسی با استناد به حرف‌های آندرا استراماچونی، دیروز ادعا کرده که مهدی قائدی این روزها به تیم فولام نزدیک شده است و به زودی از استقلال می رود. این سایت فوتبالی به اظهارات آندرا استراماچونی، سرمربی شش ماه گذشته تیم استقلال در مصاحبه با روزنامه کوریردلواسپورت اشاره کرده و مدعی شده که تیم فولام انگلیس، خواهان به خدمت‌گیری «مهدی قائدی»‌ مهاجم جوان استقلالی‌هاست.

این سایت انگلیسی در گزارش خود به این اظهارات استراماچونی در مصاحبه بلندی که انجام داده اشاره کرده و از قول وی نوشته: یکی از خوشحالی‌های بزرگ من پیشرفت مهدی قائدی است. او جوانی ۲۰ ساله است که سال گذشته فقط چهار بازی انجام داده بود. او مهاجم گوشه چپ بود. در حالی که نقش او را تغییر دادم ومتقاعد کردم که به عنوان مهاجم دوم بازی کند.» طبق گزارش این رسانه انگلیسی قائدی قرار است به جای الکساندر مىترووىچ در فولام بازی کند. اما این بازیکن با ارزشى معادل 25 مىلىون ىورو در حال حاضر گران‌ترىن بازىکن شاغل در لىگ دسته اول فوتبال انگلیس است. بهتر است به صفحات ورزشی مراجعه کنید و گزارش اختصاصی ما را بخوانید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟