یادبود استاد حمید آقاخانی در نگارخانه او


یادبود استاد حمید آقاخانی در نگارخانه  او

رشت-ایرنا- نگارخانه او شهر رشت تماشاگه 35 اثر به یاد استاد حمید آقاخانی است.

تابلوهایی که هر یک از جهان خود ، خالق خود یا جهان بینی هنرمند با مخاطب سخن می گویند اما همگی با یک هدف به نمایش گذاشته شده اند و آن بزرگداشت استادی است که یاد و خاطره اش پس از گذشت ۱۰ سال همچنان با استادان ، شاگردان و یاران هنرمندش باقی است .

نمایشگاه نقاشی با آثاری از هنرمندان شناخته شده گیلان و استادان دانشگاه در گرامیداشت زنده یاد استاد حمید آقاخانی نهم دی ماه در نگارخانه " او" شهر رشت گشایش یافت .

در این نمایشگاه ۳۵ اثر با موضوعات و تکنیک های متنوع از: احمد منتظری رودبارکی، امیرشعبانی پور،مهران ویسی،فرشته متقی، محمد کاظمی راد، هما اشرف منصوری، زهرا امیریگانه، سمیرا سادات ایوبی،ثریا باقری فشخامی،سپیده خالق دوست،ساعد خلوصی،ناهید ذبیحی،سارا سلیمی،سپیده سیفی زاده، شبنم شهریاری، محمدرضا شیروانی، سولماز بلادی نژاد، رومینا عابدی، مریم عاشوری، ندا غیوری متعصب، مریم قدس، ثریا کاظم نژاد، نیلوفر گلپور، فاطمه ملکپور، محمد موسوی، نازنین موسی پور، کیانا نورانی، الهام هاشمی به نمایش گذاشته شده است.
این هفتمین نمایشگاهی است که پس از درگذشت این هنرمند و مدرس دانشگاه گیلان در سال ۱۳۸۸ در یادبود وی برپاشده است .

یادبود استاد حمید آقاخانی در نگارخانه "او"

حمید آقاخانی عضو هیئت علمی دانشکده هنر و معماری دانشگاه گیلان در رشته گرافیک و نقاشی بود . جای وی و آموزشهای موثرش در دانشکده هنر و معماری دانشگاه گیلان خالی است و دانشجویان وی که اکنون به مقام استادی رسیده اند و توان هنری شان در ارائه آثارشان به منزلتی رسیده ، هر سال روز مرگ ایشان مراسم نکوداشت و یا نمایشگاهی از آثار دانشجویان و گاهی استادان برپا می دارند.

امکان بازدید از نمایشگاه دوشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۹ الی پنجشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۱۲؛ ساعت بازدید همه روزه ۱۸ الی ۲۳ است.
نشانی نگارخانه "او" : رشت، میدان مصلی،خیابان امام خمینی،خیابان ۱۵ خرداد(کوچه هتل پامچال)،روبروی بنفشه ۳،جنب رستوران ۴۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید