کولاک الهلال برای پایان ناکامی‌ها


کولاک الهلال برای پایان ناکامی‌ها

قهرمان آسیا بعد از سه مسابقه موفق شد به پیروزی برسد و العداله را با 7 گل شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم الهلال که به دلیل حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و جام باشگاه‌های جهان، تعدادی از مسابقات خود در لیگ حرفه‌ای عربستان را برگزار نکرده بود، از ساعت ۱۸:۲۵ امشب در تنها مسابقه باقی مانده از هفته دهم این رقابت‌ها، در استادیوم دانشگاه سلطنتی ریاض به مصاف تیم رده پانزدهمی العداله رفت.

گل اول الهلال در دقیقه ۱۵ روی ارسال زمینی سباستین جووینکو و شوت پای چپ نواف العابد به ثمر رسید و در دقیقه ۲۸ نیز پاس در عمق یاسر الشهرانی سانتر کوتاه ستاره ریزنقش ایتالیایی الهلال را بافتیمبی گومیس با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

کولاک الهلال برای پایان ناکامی‌ها

جووینکو که پایه‌گذار دو گل اول الهلال شده بود، در دقیقه ۳۴ پاس محمد البریک را با شوت زمینی از پشت محوطه جریمه وارد دروازه العداله کرد ولی این پایان کار دو تیم در نیمه اول نبود و روی اشتباه خط دفاعی، گومیس توانست گل دوم خود را به ثمر رساند تا الهلال با برتری ۴ بر صفر به رختکن برود.

گومیس در دقیقه ۵۷ توانست هت‌تریک کند و در ادامه نیز صالح الشهری تعویضی و آندره کاریو موفق شدند در دقایق ۸۴ و ۹۰ برای الهلال دو گل به ثمر رسانند تا این تیم به برتری ۷ بر صفر خانگی مقابل العداله دست یابد و با ۲۴ امتیاز و دو مسابقه کمتر نسبت به النصر ۲۹ امتیازی، در رده دوم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان بایستد.

تیم الهلال در حالی موفق به کسب این پیروزی پُر گل مقابل العداله شد که در سه مسابقه اخیرش، دو شکست و یک تساوی داشت و در سه هفته گذشته لیگ حرفه‌ای عربستان نیز یک باخت و دو مساوی در کارنامه‌اش به ثبت رسیده بود.

کولاک الهلال برای پایان ناکامی‌ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...