واتساپ از سال 2020 روی این گوشی های هوشمند قابل استفاده نخواهد بود!


رسانه کلیک – فاصله بسیار کمی تا شروع سال 2020 داریم. از سال آینده میلادی واتساپ روی برخی گوشی های هوشمند نصب نخواهد شد. سال آینده میلادی با فناوری ها و گوشی های هوشمند جدید ملاقات می کنیم. در حالی که شاید بسیاری برای روبه‌‌رو شدن با این محصولات هیجان زده باشیم، برای برخی سال […] نوشته واتساپ از سال 2020 روی این گوشی های هوشمند قابل استفاده نخواهد...

رسانه کلیک – فاصله بسیار کمی تا شروع سال 2020 داریم. از سال آینده میلادی واتساپ روی برخی گوشی های هوشمند نصب نخواهد شد.

سال آینده میلادی با فناوری ها و گوشی های هوشمند جدید ملاقات می کنیم. در حالی که شاید بسیاری برای روبه‌‌رو شدن با این محصولات هیجان زده باشیم، برای برخی سال 2020 چندان خوشایند نخواهد بود. از سال 2020 واتساپ روی گوشی های هوشمند که از سیستم عامل قدیمی استفاده می کنند، نصب نخواهد شد.

واتساپ اعلام کرده محصولاتی که دارای سیستم عامل اندروید 2.3.7 و یا نسخه های قدیمی تر اندروید هستند و یا از سیستم عامل iOS 7 یا نسخه های قدیمی تر iOS استفاده می کنند، از تاریخ 1 فوریه 2020 نمی توانند از این پیام رسان استفاده کنند. واتس آپ به پشتیبانی از این محصولات پایان می دهد.

واتساپ از سال 2020 روی این گوشی های هوشمند قابل استفاده نخواهد بود!

واتساپ از سال 2020 روی این گوشی های هوشمند قابل استفاده نخواهد بود!

واتساپ روی محصولات مجهز به سیستم عامل ویندوزفون و ویندوز 10 موبایل نیز قابل استفاده نخواهد بود. با توجه به این موضوع، اگر به سیستم عامل موبایل مایکروسافت وفادار هستید، نمی توانید به پیام رسان واتس اپ دسترسی داشته باشید. این پیام رسان از 31 دسامبر یعنی فردا به پشتیبانی از این دو سیستم عامل خاتمه می دهد.

در گذشته نیز واتساپ چنین موضوعی را مطرح کرده بود؛ با این حال با نزدیک تر شدن به سال 2020، این شبکه اجتماعی تصمیم گرفته بار دیگر کاربران را از این موضوع آگاه کند (واتساپ روی میلیون ها گوشی غیرفعال می شود). در نهایت باید گفت صاحبان گوشی های اندرویدی در مقایسه با آیفون های اپل، بیشتر در معرض خطر قرار دارند. اکثر صاحبان گوشی های هوشمند اپل، از نسخه های جدیدتر از iOS 7 استفاده می کنند و که این به معنای عدم توقف پشتیبانی از آن ها توسط واتساپ است.

Source: mspoweruser

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !