موضع‌گیری یکی از مدیران فدراسیون فوتبال علیه جانشین تاج


موضع‌گیری یکی از مدیران فدراسیون فوتبال علیه جانشین تاج

داریوش مصطفوی از مدیران فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ علیه حیدر بهاروند موضع گرفت.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، داریوش مصطفوی رییس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: حیدر بهاروند شاید از بُعد داخلی مدیری قوی باشد اما در مجامع بین المللی کار مشکلی را پیش روی خواهد داشت چرا که سابقه و تجربه کار بین المللی ندارد.

وی درباره سرپرستی حیدر بهاروند در فدراسیون فوتبال بعد از استعفای مهدی تاج اظهار داشت: موافق با استعفای تاج نبودم و نباید او از سمت خود کناره‌گیری‌ می‌کرد.

وی افزود: فوتبال ایران در شرایط حساسی به سر می‌‎‌برد و این استعفا به این رشته لطمات زیادی وارد خواهد کرد که شاید جبران شدنی نباشد.

رییس اسبق فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: باید «مهدی تاج» در سمت رییس فدراسیون فوتبال باقی می‌ماند و توصیه‌های لازم را به نایب رییس انجام می‌داد تا امور فدراسیون فوتبال بدون مشکل پیش برود.

وی افزود: در این مقطع حساس تیم ملی فوتبال سرمربی ندارد و زمان زیادی نیز تا شروع مجدد مسابقات مقدماتی جام جهانی پیش رو نداریم و باید هرچه سریع‌تر تکلیف آن را مشخص کنیم.

رییس اسبق فدراسیون فوتبال در پایان گفت: با توجه به مشکلات مالی که وجود دارد، بهترین گزینه برای انتخاب تیم ملی سرمربی داخلی است و به نظر من «امیر قلعه‌نویی» بهترین فرد خواهد بود.

451

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه