فیلم| تبلیغ چند همسری؛ جوانی متولد 1369 با 4 همسر!


در این ویدئو بخش‌هایی از یک فیلم مستند را می‌بینید که یک روحانی که همزمان چهار همسر دارد و ظاهرا هر چهارتای آن‌ها هم از این شرایط راضی هستند. این مرد روحانی 29 ساله‌ای به نام نوید ابراهیمی است. او که متولد ارومیه و ساکن قم است برخلاف بسیاری از ازدواج‌های ازاین‌دست تمام همسرانش یا به قول وی، همتاها را در یک‌خانه ساکن کرده و به‌طور مداوم از طریق...

آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیمی که دارای فوق‌لیسانس فقه است خود را فردی باهوش و باانگیزه معرفی می‌کند که تحصیلات ابتدایی حوزوی را درزمانی کوتاه به پایان رسانده است. مؤسس مرکز تحقیقاتی سلمان فارسی درآمد ماهیانه‌اش را حدود 3 میلیون تومان عنوان کرده و تأکید دارد که مجموع هزینه‌هایش برای ازدواج‌ها از 10 میلیون تومان فراتر نرفته است. زنانی که به عقد دائم او درآمده‌اند تحصیلات دانشگاهی تا مقطع فوق‌لیسانس هم دارند و 2 همسرش حدود ۱۰ سال از این فرد بزرگ‌تر هستند. موضوعی که به گفته ابراهیمی نشان‌دهنده این موضوع است که او از روی هوا و هوس مبادرت به این ازدواج‌ها نکرده و تنها دغدغه‌اش کمک به «زنان مجرد و فرزندآوری برای اسلام» است.

این فرد که سال 96 یکی از برگزارکنندگان «اولین همایش احیای فرهنگ چندهمسری» در تهران بود می‌گوید؛ من و همسرانم چندین سال است که درراه تبلیغ سنت الهی تعدد زوجات، انواع هجمه‌ها را متحمل شده‌ایم. سه‌گانهٔ توهین، تهدید و تطمیع نتوانسته سد راه ما شود و خداوند متعال هم هرازگاهی به زیبایی ما را به ثبات قدم دعوت نموده که مثال بارزش هم‌زمانی بارداری سه همسر اول و دوم و سوم در سال ۹۷ است که در ناباوری تمام، خداوند به هرکدام فرزندی سالم عطا فرمود.

تعداد بازدید : 349

او به‌طور روزمره در کانال اصلی خود در پیام‌رسان سروش که با عنوان «پایگاه تبیین چندهمسری اسلامی» فعالیت می‌کند از تجربیات و تقسیم زمان عادلانه‌اش بین همسرانش هم می‌نویسد و از مردان دارای چند همسر می‌خواهد که برقراری عدالت را فراموش نکنند مانند او که می‌گوید نه‌تنها شب که حتی برای استراحت نیم روزی هم وقتش را بین همسرانش به مساوات تقسیم می‌کند. البته این روحانی در کانال‌های سروش و تلگرام و گپ و سایت اینترنتی شخصی هم فعالیت دارد و می‌گوید برای ترویج اصول برجای‌مانده شیعه باید از تمام ابزارها استفاده کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟