حراج شب یلدا، پیشنهاد شگفت انگیز برای نی‌ نی‌ دارها


حراج شب یلدا، پیشنهاد شگفت انگیز برای نی‌ نی‌ دارها

فروشگاه اینترنتی لباس نوزاد بی‌سی‌سی به شادباش این شب‌ها و روزهای به یاد ماندنی محصولات خود را فقط تا روز پنج‌شنبه 2 دی ماه با تخفیف استثنایی10٪ تا 60٪ عرضه کرده است.

حراج شب یلدا، پیشنهاد شگفت انگیز برای نی‌ نی‌ دارها
شب یلدا، نماد زایش و تولد حقیقی انسان است. زایشی که آبشخور از چیرگی روشنایی شناخت است بر تاریکی نادانی…
چله و جشن‌هایی که در این شب برگزار می‌شود، یک سنت باستانی است. مردم روزگاران دور و گذشته، که کشاورزی بنیان زندگی آنان را تشکیل می‌داد، بر اثر تجربه و گذشت زمان توانستند کارها و فعالیت‌های خود را با گردش خورشید و تغییر فصول و بلندی و کوتاهی روز و شب و جهت و حرکت و قرار ستارگان تنظیم کنند.
آنان ملاحظه می‌کردند که در بعضی ایام و فصول روزها بسیار بلند می‌شود و در نتیجه در آن روزها، از روشنی و نور خورشید بیشتر می‌توانستند استفاده کنند. این اعتقاد پدید آمد که نور و روشنایی و تابش خورشید نماد نیک و موافق بوده و با تاریکی که نماینده اهریمن بود در جنگ و کشمکشند.
حراج شب یلدا، پیشنهاد شگفت انگیز برای نی‌ نی‌ دارها
چون در طولانی‌ترین شب سال، تاریکی اهریمنی بیشتر می‌پاید و بلافاصله پس از آن روزها به تدریج بلندتر و شب‌ها کوتاهتر می‌شوند، از همین رو شب یلدا را شب زایش خورشید (مهر) نامیده و آن را آغاز سال قرار دادند. چون این شب فرا می‌رسید، آتش می‌افروختند تا تاریکی و عاملان اهریمنی و شیطانی نابود شده و بگریزند، مردم گرد هم جمع شده و شب را با خوردن، نوشیدن، شادی و پایکوبی و گفتگو به سر می‌آوردند و خوانی ویژه می‌گستردند، هرآنچه میوه تازه فصل که نگاهداری شده بود و میوه‌های خشک در سفره می‌نهادند.
فروشگاه اینترنتی لباس نوزاد بی‌سی‌سی به شادباش این شب‌ها و روزهای به یاد ماندنی محصولات خود را فقط تا روز پنج‌شنبه ۲ دی ماه با تخفیف استثنایی۱۰٪ تا ۶۰٪ عرضه کرده است. برای خرید با تخفیف ویژه در این مدت به فروشگاه اینترنتی لباس نوزاد بی‌سی‌سی در آدرس زیر مراجعه فرمایید:
www.bccstyle.com
شروع حراج: دوشنبه ۲۹ آذر
پایان حراج: پنج‌شنبه ۲ دی
فقط در فروشگاه اینترنتی بی‌سی‌سی!
لباس‌های بی‌سی‌سی مخصوص نوزادان کوچکتر از سه سال در بیش از ۳۰ طرح جذاب و دوست داشتنی از الیاف طبیعی درجه یک و با کیفیت دوخت عالی در ایران تولید می‌شوند.
فروشگاه‌های بی‌سی‌سی در شهرهای تهران، کرج، شیراز، تبریز، رشت، قم و مشهد پذیرای حضور شما عزیزان می‌باشند. برای مشاهده آدرس شعب بی‌سی‌سی در سراسر ایران به آدرس زیر مراجعه فرمایید:
لازم به ذکر است امکان استفاده از حراج ویژه بی‌سی‌سی به مناسبت شب یلدا تنها در فروشگاه اینترنتی بی‌سی‌سی وجود دارد، پس فرصت را از دست ندهید و تا موجودی سایزها کامل است هدیه‌ای دوست داشتنی برای زمستان نوزاد دلبند خود تهیه کنید.
حراج شب یلدا، پیشنهاد شگفت انگیز برای نی‌ نی‌ دارها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا