فتنه‌ها در لباس به ظاهر حق و با شبهه‌افکنی وارد می‌شوند


فتنه‌ها در لباس به ظاهر حق و با شبهه‌افکنی وارد می‌شوند

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام خاکشور با بیان اینکه تدبیر رهبر حکیم و فرزانه و بصیرت مردم فتنه 88 را کور کرد، گفت: در جبهه حق و باطل معمولاً فتنه با شبهه‌افکنی می‌آید، در لباس حق وارد می‌شود و مردم را فریب می‌دهد و جامعه را به آشوب می‌کشد، اینجاست که مردم باید آگاهی و شناخت از دشمن داشته باشد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام خاکشور، امام جمعه شهر «کاخک» در گناباد خراسان رضوی، هشتم دی‌ماه در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت و ولایت که در بقعه متبرکه امامزاده سیدمحمد عابد(ع) کاخک برگزار شد، گفت: تدبیر رهبر حکیمانه و فرزانه کشور و بصیرت مردم فتنه ۸۸ را کور کرد.
وی بیان کرد: دشمن با تمام قدرت به صحنه آمده بود، عده‌ای خائن اموال عمومی را به آتش کشیدند، خسارت زدند و باعث شهادت خیلی از عزیزان بی‌گناه شدند و اگر تدبیر رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم نبود، خدا می‌داند چه سرنوشتی داشتیم.
امام جمعه شهر کاخک افزود: در جبهه حق و باطل معمولاً فتنه با شبهه‌افکنی می‌آید، در لباس حق وارد می‌شود و مردم را فریب می‌دهد و جامعه را به آشوب می‌کشد، اینجاست که مردم باید آگاهی و شناخت از دشمن داشته باشد.
محمد ملایی، فرمانده گردان بیت‌المقدس شهر کاخک نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه ولایت فقیه و رهبری در مدیریت بحران‌های مختلف و نقش ولایت‌مداری مردم در حماسه نهم دی‌ماه و حوادث آبان سال جاری، گفت: یوم‌‌لله 9 دی به‌واسطه حرکت عظیم و فوق‌العاده مردم در تاریخ ماندگار شد، امسال این مراسم، مراسم ویژه‌ای است چراکه در حالی برگزار می‌شود که باز فتنه‌ای در ۲۴ آبان‌ماه اتفاق افتاد و با درایت مقام معظم رهبری خنثی شد.
یادآور می‌شود، مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گناباد، ناحیه مقاومت بسیج سپاه، حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) و حوزه مقاومت بسیج حضرت مریم(س) کاخک، پایگاه‌های مقاومت شهید چراغچی، پایگاه‌های مقاومت عصمتیه و فاضله، یکشنبه، هشتم دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان آستان مقدس امامزاده سیدمحمد عابد(ع) کاخک برگزار شد.
مهدی تسلیمی
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها