حماسه 9 دی، تیری سهمگین بر سینه استکبار و فتنه‌گران داخلی و خارجی


حماسه 9 دی، تیری سهمگین بر سینه استکبار و فتنه‌گران داخلی و خارجی

گروه اجتماعی ــ مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران، گفت: در حقیقت حماسه 9 دی، تزریق خونی دوباره به نهال انقلاب اسلامی و تیری سهمگین بر سینه استکبار و فتنه‌گران داخلی و خارجی و لبیکی صادقانه و بصیرانه به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بوده است.

حماسه 9 دی، تیری سهمگین بر سینه استکبار و فتنه‌گران داخلی و خارجیحجت‌الاسلام علی غفاری، مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: دفاع از ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی، ارزشی والایی است که بها دادن به آن، نظام جمهوری اسلامی ایران را در برابر نقشه‌های شوم ابرقدرت‌های پوشالی بیمه خواهد کرد.
وی افزود: گفتمان انقلاب اسلامی با توجه به تجربیات چندین ساله داخلی و خارجی، ما را به این نتیجه رسانده است که هرجا از پافشاری بر ارزش‌ها و خط اصیل امام و رهبری جدا شده و یا با تسامح برخورد کرده‌ایم، دچار انحراف و یا عقب‌گرد شده‌ایم.
وی تصریح کرد: حماسه ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود تا برای چندمین بار به جهانیان ثابت کند که این نظام تا چه حد از استحکام برخوردار است.
مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران، تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ادامه ترفند‌های مستکبرانه خود در انتخابات سال ۸۸، با همراهی برخی عناصر فریب خورده داخلی، باپرپایی فتنه، به فکر باطل‌شان قصد تزلزل ارکان نظام را داشتند که ملت بیدار ایران، مانند همیشه در برابر فتنه‌گران ایستادگی کردند و طرح‌های استکباری آنان را ناکام گذاشتند.
وی، افزود: در حقیقت ۹ دی، تزریق خونی دوباره به نهال انقلاب اسلامی و تیری سهمگین بر سینه استکبار و فتنه‌گران داخلی و خارجی و لبیکی صادقانه و بصیرانه به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بوده است.
وی تاکید کرد: ملت غیور و بصیر ایران در این روز نشان دادند که همواره به وصایای امام راحلشان که فرمود: «همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» عمل می‌کنند.
غفاری اظهار کرد: طلاب حوزه علمیه خواهران مازندران در این روز همپای آحاد مردم بصیر ایران اسلامی جهت اعلام تجدید بیعت با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب و همچنین لبیک به حبل‌المتین نظام اسلامی؛ امام خامنه‌ای و تحقق منویات معظم‌له با حضور حماسی خویش، مشتی محکم بر دهان دشمنان ایران اسلامی می‌زنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر