عکس خانوادگی رونالدو بعد از جایزه گلوب ساکر(عکس)


عکس خانوادگی رونالدو بعد از جایزه گلوب ساکر(عکس)

عکس منتشرشده از سوی کریستیانو رونالدو که او را در هواپیمای اختصاصی‌اش به همراه جام بهترین بازیکن دنیای گلوب ساکر، در کنار فرزندان و نامزدش نشان می‌دهد خبرساز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو دیروز در شهر دبی حاضر شد تا جایزه بهترین بازیکن دنیا از نگاه گلوب ساکر را دریافت کند. رونالدو بعد از دریافت این جایزه که به شکل یک جام طلایی است در بازگشت از دبی، سوار بر هواپیمای اختصاصی خود در کنار این جام به همراه فرزندان و نامزدش عکس گرفت تا عکس خانوادگی او در کنار یک جام دیگر به یکی از سوژه‌های امروز رسانه‌های ورزشی تبدیل شود.

رونالدو با انتشار عکس خود به همراه جام بهترین بازیکن دنیای گلوب ساکر دبی، در حالیکه کنار نامزدش جورجینا رودریگز و فرزندانش، کریستیانو جونیور 9ساله، آلانای 2ساله، اوای دو ساله و متئوی 2ساله نشسته نوشت:" از اینکه یک بار دیگر جایزه گلوب ساکر را بدست آورده‌ام، مفتخرم".

عکس خانوادگی رونالدو بعد از جایزه گلوب ساکر(عکس)

رونالدو در ادامه توضیح عکس خود نوشت:" شریک شدن این جایزه با خانواده‌ام برای من لحظه‌ای احساسی است. به خاطر مهمان‌نوازی‌تان از شما سپاسگزارم. به زودی در دبی می‌بینم‌تان".

رونالدو که امسال در مراسم توپ طلا بعد از لیونل مسی و ویرژیل فن‌دایک در رتبه سوم قرار گرفته بود، بعد از فتح دوباره جام گلوب ساکر برای ششمین بار از خانواده‌اش تشکر کرده و آنها را عاملی مهم در موفقیتش دانست.

رونالدو در مراسمی که در شهر دبی برگزار شده بود تا جام بهترین بازیکن دنیای گلوب ساکر به او تقدیم شود گفت:" باید از خانواده‌ام تشکر کنم. از نامزدم، پسرم کریستیانو و سه فرزندم که حالا در هتل منتظر من هستند. همینطور از همه دوستانم، همه هم‌تیمی‌هایم در یوونتوس و تیم ملی، مدیر برنامه‌هایم و از همه کسانی که امشب از این مراسم حمایت کرده‌اند".

عکس خانوادگی رونالدو بعد از جایزه گلوب ساکر(عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403