9 دی تجلی عمیق بصیرت دینی مردم ایران است


به گزارش ایرنا، سردار دریادار پاسدار "علی فدوی" روز...


به گزارش ایرنا، سردار دریادار پاسدار "علی فدوی" روز دوشنبه در آیین دهمین تجمع حماسه نهم دی در کرمان افزود: نهم دی سال 88 موضوعی پیش آمد که دلهای مردم را در سراسر کشور معطوف خدا، پیامبر و فرزندان ائمه اطهار (ع) کرد در حالی که دشمنان فکر می کردند به خاطر خباثتی که به وجود آورده بودند، شرایط طوری است که می توانند بر اساس آن آشوب کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: زمانی این موضوع هویدا و معلوم شد آن حماسه بزرگ در نهم دی ماه آفریده شد و بروز پیدا کرد.

وی تصریح کرد: بصیرت، مطلوب دین، انقلاب اسلامی و قرآن است و اگر این بصیرت سر بزنگاه وجود داشته باشد انسان را به بهشت می برد.

دریادار پاسدار فدوی اظهار داشت: نهم دی یکی از تجلی های عمق عمیق بصریت دینی در مردم ایران است و مردم بر اساس همین بصیرت و به پشتوانه انقلاب اسلامی در برابر بالاترین هجوم توسط شیطان بزرگ و هم پیمانان آن استقامت کردند و در همه موارد به پیروزی رسیدند و این نبرد که نزدیک به ۴۱ سال ادامه دارد، نبرد دائمی بوده است.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام در طول این مدت یک مورد را نمی توانند عنوان کنند که بر جبهه حق و انقلاب اسلامی پیروز شده اند اما جبهه حق موارد زیادی را بر جبهه باطل پیروز شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: چرا این اتفاق افتاده مگر ما در انقلاب اسلامی ابزارهای تاثیرگذاری داشته ایم که این پیروزها را برای انقلاب به وجود آورده است؟

وی با اشاره به امکانات دشمن در عرصه های مختلف تصریح کرد: چرا نتایج نبردها در این چهل سال دقیقا بر عکس بوده چنانچه خود شیطان بزرگ اذعان دارد نه در ایران و نه جاهایی که به لحاظ دلدادگی به انقلاب اسلامی به پا خواسته اند به پیروزی نرسیده اند.

دریادار پاسدار فدوی گفت: دشمن شیطنت خود را با اسلحه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با ما شروع کرد در حالی که نمی تواند حتی یک مورد پیروزی را در این مدت بگوید.

وی اظهار داشت: آیا دشمن در لبنان، سوریه، فلسطین، یمن و عراق پیروز شد؟ و دشمن در هیچ یک از موارد نمی تواند مثال پیروزی بزنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: عوامل مادی و دنیایی و توان رسانه ای و عملیات روانی دشمن با ما قابل مقایسه نیست زیرا آنها رسانه های دنیا را به طور کامل در اختیار دارند اما در همه موارد نتیجه جنگ برعکس بوده است.

وی ادامه داد: دلیل این پیروزی را در بررسی و تحلیل های دنیایی نمی توان پیدا کرد لذا باید در این مورد حتما به سراغ قرآن رفت و دلیل را جویا شد.

دریادار پاسدار فدوی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه ما مکلف به انجام تکلیف هستیم و مکلف به نتیجه نیستیم تصریح کرد: لذا بعد از انجام تکالیف طبق قول قرآن، نتیجه رقم می خورد و خداوند صریح اعلام کرده من طرف جبهه حق هستم پس دشمنان در این رابطه عددی نیستند.

وی تصریح کرد: دلها، عمل و زبانهای امت اسلامی در نهم دی معطوف شد به کلام حقی که خدا و پیامبر خدا و امام گفتند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ۱۰ سال اول انقلاب اسلامی به رهبری بنیان گذار انقلاب گذشت و اکنون بیش از ۳۰ سال جانشین به حق ایشان همان راه امام را در پیش گرفته و عظمتی بزرگ آفریده شده است.

وی با اشاره به پیشرفت های انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف طی ۴۰ سال گذشته گفت: آیا سال ۹۸ قابل مقایسه با اوایل انقلاب، اوایل جنگ و پایان جنگ و حتی دو سال قبل است؟

وی تاکید کرد: این روند رو به جلو و با سرعت زیاد ادامه دارد و ما در هر زمینه ای خالصانه پای کار رفته ایم، به سرانجام رسیده ایم و اگر در مواردی مشکل داریم یعنی پای کار نرفته ایم.

دریادار پاسدار فدوی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: آیا این در شان مردم ما هست؟

وی با اشاره به خام فروشی نفت و تاکید همه دولت ها بر نفروختن نفت به این شیوه تصریح کرد: باید پای کار برویم و این نشان می دهد ما پای کار نرفته ایم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تقدیم بیش از ۲۰۰ هزار شهید به معنی این است که ما کاملا پای کار بوده ایم اما در بسیاری از موارد نباید جان خود را فدا کنیم اما می توان طبق همان قاعده ها پای کار برویم تا کار به سرانجام برسد.

وی با اشاره به اینکه پیروزی وعده خداوند به مومنان است افزود: خداوند فرموده در وعده من تخلفی نیست اما این وعده ها شرط دارند و اگر بندگان شرط را انجام دهند در نتایج آن تخلفی نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: کمتر زمانی می توان این میزان بصیرت را در یک زمان طولانی و در تمام حوادثی که در این ۴۰ سال رقم خورد، ببینیم.

وی تصریح کرد: در کلام امام نیز این مهم قید شده که در فتنه ها و در شرایط غبار آلود، بصیرتی بیش از زمانی که دشمن در روبرو ایستاده، لازم است.

وی اظهار داشت: در آبان ماه به نوعی دشمنان ما غافلگیر شدند و زمان نداشتند اما از همان زمان تا پنجم دی ۴۰ روز فرصت شرارت برنامه ریزی و هجمه های بی اندازه رسانه ای و فضای مجازی داشتند و این هجمه بزرگی بود.

سردار فدوی تاکید کرد: اگر یک نفر، نصف روز در فضای هجمه قرار می گرفت فکر می کرد دیگر ایرانی وجود ندارد لذا از آن طرف بصیرت مردم ایران بسیار زیاد بود به طوری که دشمنان حتی نتوانستند کوچکترین نتیجه ای را بگیرند.

وی گفت: دشمن نتوانست عصبانیت خود را فروبنشاند و ناراحت بود که چرا مردم به حرف ما گوش ندادند و به قول شهید بهشتی دشمن از این عصبانیت بمیرد زیرا با این بصیرت و شجاعت و بر دل و زبان و عمل مردم ما غیر از آنچه در این چهل سال بوده نخواهند دید.

وی اظهار داشت: خدا را شاکریم که نتیجه این بصیرت بیش از چهل ساله را خودمان دیده ایم و ما در صدر اسلام و سالهای اخیر نیز دیده ایم نداشتن بصیرت چه می تواند بر سر ملت ها بیاورد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما دیده ایم نداشتن بصیرت در زمان امام علی (ع) علیرغم هشدارهای امام با ملت چه کرد.

وی افزود: یکی از وعده های امام این بود که فرمودند ان شاالله این انقلاب را به دست صاحب اصلیش حضرت ولی عصر (عج) می دهیم و نتیجه را خودمان می بینیم.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی همان روالی را که اسلام دنبال کرده پیش گرفته و اگر بصیرت داشته باشیم نفعش را خودمان می بریم و اگر بر عکس این باشد ضررش از آن خودمان می شود.

سردار فدوی گفت: از بی بصیرتی ما دشمن ضرر نمی بیند و آنها تمام تلاششان بر این است که تمام ضررها شامل حال ما شود.

وی ادامه داد: اما هیهات ما پشتوانه بزرگی چون انقلاب و شهدای انقلاب اسلامی داریم و به برکت انقلاب، شهدا و ولایت تاکنون سربلند ایستاده ایم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در سال های آینده بر اساس آیات قرآن، روایات و سخنان علمای اسلام بعد از چهل سال مداومت در راه حق، خداوند عنایت های زیادی را وعده داده است و در وعده خدا نیز تخلفی نیست.

وی افزود: مردم ما با زبان و عمل خود به پشتوانه بزرگی دست پیدا کرده اند و ان شاالله تا آخر می توانند با این تکیه گاه پیش بروند و این نیز یکی از وعده های خداوند است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک