فتنه‌ها علیه کشورمان همواره در جریان است


فتنه‌ها علیه کشورمان همواره در جریان است

یک رزمنده دوران دفاع‌مقدس گفت: فتنه‌ها علیه کشورمان همواره در جریان است و اگر از آن‌ها غفلت شود، کشور آسیب می‌بیند.

سردار علی‌اکبر فدایی صبح امروز در مراسم گرامی‌داشت حماسه ۹ دی در ابهر، با تاکید بر ضرورت آشنایی نسل جدید با معارف دینی، اظهار کرد: اگر به موقع به شبهات جوانان و نوجوانان پاسخ داده شود، آن‌ها می‌توانند راه خود را پیدا کرده و منحرف نشوند.

وی با اشاره به فتنه ۸۸، یادآور شد: فتنه ۸۸ یک فتنه وسیع و گسترده بود که با درایت مقام معظم رهبری و بصیرت مردم، دشمنان در این فتنه نیز ناکام ماندند.

این رزمنده دوران دفاع‌مقدس با تاکید بر این‌که با دشمنی‌های دشمنان، فتنه‌ها هنوز هم ادامه دارد، افزود: باید در مقابل فتنه‌ها جدی بود.

فدایی با اشاره به این‌که برای به ثمر نشستن انقلاب، بهای سنگینی در کشور داده شده است، ادامه داد: تقدیم ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز، بیان‌گر آن است که تعدادی از این شهدای گرانقدر نیز زیر ۱۳ سال بودند که تنها برخی از آن‌ها شناخته شده هستند.

وی با اشاره به الگوگیری جانیان از انقلاب اسلامی و جوانان آن، بیان کرد: مردم دنیا از جوانان انقلابی ایران الگو می‌گیرند که نمونه بارز آن تشکیل حشدالشعبی در عراق است.

این رزمنده دوران دفاع‌مقدس با بیان این‌که ما اهداف بلندی برای انقلاب داریم، زیرا انقلاب ما مقدمه انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است، افزود: نباید تصور کرد دشمن ما را آزاد و راحت می‌گذارند و برای مقابله با کشورمان ساکت می‌نشینند که اتفاقات اخیر عراق بیان‌گر این واقعیت است.

فدایی تصریح کرد: باید مواظب باشیم دشمن ما را به چیزهای واهی مشغول نکند، زیرا اگر غفلت کنیم انقلاب آسیب می‌بیند.

وی با تاکید بر این‌که تاریخ انقلاب را باید به جوانان منتقل کنیم، ادامه داد: مقام معظم رهبری چندین‌بار در دیدار با جوانان و نوجوانان به آن‌ها تاکید کردند، حداقل تاریخ سه سال اخیر کشور را بخوانند.

این رزمنده دوران دفاع‌مقدس با اشاره به وقایع اوایل انقلاب در کشورمان، تصریح کرد: در دوران امام خمینی (ره) نیز انواع تهدیدات و فتنه‌ها وجود داشت که با درایت امام راحل و هوشیاری مردم، این تهدیدات راه به جایی نبرد.

وی با تاکید بر این‌که مناسبت‌هایی مانند ۹ دی در تاریخ انقلاب باید همواره گرامی داشته شود، یادآور شد: دشمنان سال‌ها برای فتنه ۸۸ طراحی کرده بودند که این طراحی بسیار عجیب و پیچیده بود.

فدایی با تاکید بر این‌که در برهه فعلی دشمنان ترس از الگوگیری سایر ملت‌ها از کشورمان را دارند، خاطرنشان کرد: همه این وقایع و رویدادهایی که در کشور اتفاق می‌افتد یک امتحان است که باید تلاش کنیم از آن سربلند بیرون بیاییم و پای این انقلاب بایستیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا