لیست کامل سیسمونی نوزاد (1)


لیست کامل سیسمونی نوزاد (1)

اولین مطلب از بسته «لیست سیسمونی نوزاد» یک لیست کامل از تمام وسایل و محصولاتی است که شما برای صفر تا دو سالگی فرزندتان به آنها احتیاج پیدا خواهید کرد.

نی نی بان: اولین مطلب از بسته «لیست سیسمونی نوزاد» یک لیست کامل از تمام وسایل و محصولاتی است که شما برای صفر تا دو سالگی فرزندتان به آنها احتیاج پیدا خواهید کرد.
لیست کامل سیسمونی نوزاد (1)
لیست کامل سیسمونی نوزاد
مهمترین موضوعی که قبل از خرید سیسمونی به دغدغه بزرگ پدرها و مادرهای جوان تبدیل می شود این است که چه چیزهایی باید بخرند و چه قدر بابتش بپردازند. ما در ادامه لیست کاملی از سیسمونی مورد نیاز نوزاد را برایتان آورده ایم تا ببینید چه وسایلی جزو سیسمونی هست و به درد صفر تا دو سالگی کودک می‌خورد.
این وسایل در شش گروه کلی وسایل حمل و نقل نوزاد، لوازم ایمنی و بهداشتی کودک، سرویس خواب و مبلمان اتاق کودک، وسایل تغذیه نوزاد، پوشاک و وسایل بازی تقسیم شده‌اند. اما برای این که بتوانید راحت تر خرید کنید، پیشنهادمان این است که لیستی از مهم ترین و ضرورترین مایحتاج نوزاد بر اساس بودجه خانواده تان انتخاب کرده و خیال خودتان را راحت کنید.

لیست کامل سیسمونی نوزاد (1)
1.وسایل حمل و نقل نوزاد
از جمله وسایل حمل و نقل مورد نیاز در سیسمونی نوزاد می توان به کالسکه، کریر، صندلی ماشین، آغوشی، ساک وسایل بچه، روروئک و...
سرویس کالسکه روما پلاس محصول شرکت دلیجان و در واقع نسل دوم سرویس کالسکه های رومای دلیجان می باشد. این سرویس از 5 تیکه شامل اسکلت کالسکه، کریر و ساک لوازم و تشک روروئک می باشد. از مزیت های کالسکه این ست شباهت بسیار به کالسکه های خارجی می باشد که در 3 حالت مختلف قابلیت تنظیم است. رو به مادر و رو به جلو کردن کالسکه و کریر در این ست بسیار ساده می باشد. که کل سیت یا کریر جا به جا شده و بر روی اسکلت کالسکه نصب می شود. تشک دوبل به کار رفته در ست جدید باعث شده در استفاده های طولانی نوزاد عرق نکند.
کریر این سرویس یکی از خاص ترین و بروز ترین کریر تولید ایران با قابلیت نصب بر روی اسکلت کالسکه می باشد. وزن سبک این محصول را برای حمل و نقل والدین بسیار آسان و ساده خواهد کرد. این محصول قابلیت نصب بر روی کمربند خودرو را دارد. در ضمن کربند ایمنی 5 نقطه این محصول را یک محصول ایمن ویژه می کند. در ضمن تشک دوبل پنبه ای و دیگر پارچه های محصول قابلیت جدا شدن و شستشو را دارد.
لیست کامل سیسمونی نوزاد (1)
لیست کامل سیسمونی نوزاد (1)
اگر زیاد اهل سفر هستید و یه کالسکه سبک با حمل آسان هم بخواهید می توانید از کالسکه هواپیمایی فوق سبک بائوبائوهائو استفاده نمایید. از جمله ویژگی های کالسکه هواپیمایی فوق سبک بائوبائوهائو می توان به موارد زیر اشاره نمود.
قابل انعطاف با باز و بسته شدن سریع و امکان استفاده در هواپیما
جای پای قابل تنظیم
کالسکه بسیار سبک با ترمز جداگانه برای چرخ های عقب و چرخش 360 درجه چرخ های جلو
باز و بسته شدن راحت جهت شستشو
آلیاژ آلومینیوم با مقاومت بالا و پارچه آکسفورد
لیست کامل سیسمونی نوزاد (1)
لیست کامل سیسمونی نوزاد (1)
روروئک روما
روروئک روما در 4 رنگ مختلف مناسب کودکان دختر و پسر و دارای فریم آلومینیومی و دسته کنترل و هدایت والدین، نشیمن‌گاه با بست‌های پلاستیکی با قابلیت جداسازی، دارای کیبورد با دکمه‌های موزیکال، کیبورد نیازمند 2 باتری قلمی، دارای ترمز پله، برای جلوگیری از سقوط از پله و تنظیم ارتفاع روروئک در ۳ حالت مختلف و قابل استفاده به عنوان صندلی غذا نیز می باشد. برای سفارش این محصول بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
لیست کامل سیسمونی نوزاد (1)
لیست کامل سیسمونی نوزاد (1)
2. کالای خواب
چه تصمیم داشته‌ باشید یک سیسمونی مفصل تهیه کنید و چه بخواهید فقط لوازم ضروری برای نوزادتان تهیه کنید، واجب‌ترین جزء سیسمونی نوزاد، ست دم دستی شامل تشک، بالش و لحاف است که بتوانید آن را به راحتی در منزل حتی درمهمانی ها و سفر برده و استفاده کنید. از طریق لینک زیر می توانید کلای خواب مورد نظر خود را برای نوزادتان تهیه نمایید.

لیست کامل سیسمونی نوزاد (1)
لیست کامل سیسمونی نوزاد (1)
لیست کامل سیسمونی نوزاد (1)
3. وسایل تغذیه نوزاد
ازجمله وسایل مورد نیاز برای تغذیه نوزاد و کودک صندلی غذای کودک می باشد. نشستن کودک روی صندلی خودش و غذاخوردن در کنار پدر و مادر، حس نزدیکی و آرامش به او می‌دهد. صندلی غذاخوری وسیله‌ای است که در طول شبانه‌روز، چندین بار از آن استفاده می‌کنید و کودک به‌طور مستقیم با آن در ارتباط است. دقت کنید که این وسیله را از برندی معروف و معتبر انتخاب کنید تا سلامتی کودکتان تضمین شود. صندلی غذای کودک زویه در رنگ های مختلف و مناسب برای کودک دختر و پسر می باشد. وزن سبک این محصول، امتیازی برای آن محسوب می‌شود. کمربند ایمنی هم به‌خوبی از کودکتان محافظت می‌کند و مانع از سرخوردن او می‌شود. از دیگر وسایل مورد نیاز برای غذای نوزاد می توان به فلاسک، پستانک و زنجیر پستانک و ظرف غذای کودک می باشد که می توانید تمامی این موارد را از طریق لینک زیر با قیمت مناسب تهیه نمایید.
لیست کامل سیسمونی نوزاد (1)
لیست کامل سیسمونی نوزاد (1)
4. پوشاک نوزاد
لباس نوزاد عضو جدانشدنی سیسمونی نوزاداست و باید در خرید آن دقت کافی داشته باشیم تا نوزاد دچار حساسیت نشود. خرید لباس کودک برای بزرگ‌تر‌ها سرگرم کننده و جالب است و شاید به همین علت است که پاساژگردی‌های خرید لباس کودک برای بزرگتر‌ها خیلی لذت‌بخش است. جدا از همه این شیرینی‌ها، نباید از استاندارد‌های خرید لباس برای کودک غافل شد. ما در فورشاپ قصد داریم لباس کامل نوزاد شما را برای تمام فصول و تمام اندازه ها با بهترین کیفیت و قیمت ارائه دهیم.
لیست کامل سیسمونی نوزاد (1)
لیست کامل سیسمونی نوزاد (1)
لیست کامل سیسمونی نوزاد (1)
5. لوازم مراقبت و بهداشت کودک
تهیه ی لوازم بهداشتی نوزاد جزو وسایلی است که باید در انتخاب آن دقت زیادی به خرج دهید. انتخاب درست وسایل مورد نیاز و لوازمی که ایجاد حساسیت نمی کنند و در ساخت آنها ارگونومی رعایت شده است. تمامی لوازم مورد نیاز برای مراقبت و بهداشت نوزاد را از جمله بالشت شیردهی، تب سنج، زانو بند، شورت آموزشی و ست ناخن گیر و شانه و برس را می توانید از فروشگاه آنلاین فورشاپ از طریق لینک زیر سفارش دهید.
لیست کامل سیسمونی نوزاد (1)
لیست کامل سیسمونی نوزاد (1)
6. وسایل بازی کودک
نوبتی هم که باشه نوبت اسباب بازی و لوازم بازی کودک است که برای تزیین و اتاق و آرامش دادن به کودک مورد نیاز است. از جمله عروسک های پولیشی نرم و ضد حساسیت که به نوزاد و کودک آرامش می دهد. آویز تخت نوزاد موزیکال که خوابی آرام را برای نوزاد به همراه می آورد. می توانید از فورشاپ برای به وجود آوردن یک اتاق زیبا و مجهز برای فرزند دلبندتان کمک بگیرید.
لیست کامل سیسمونی نوزاد (1)
لیست کامل سیسمونی نوزاد (1)
فورشاپ مرجع تخصصی فروش اینترنتی سیسمونی، اسباب بازی، پوشاک و لوازم مادر و نوزاد در ایران می باشد. گروه‏‏‌های مختلف کالا مانند محصولات سیسمونی ،اسباب بازی و سرگرمی ، تخت و کمد و اتاق کودک و نوجوان ، مد و لباس کودک، لوازم و محصولات متنوع و بی‌نظیری از محصولات مرتبط با کودک شما در فروشگاه فورشاپ عرضه می‏‏‏‌شوند. مشتریان این فروشگاه می‏‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت مشاوره ای کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، با اطمینان کامل کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین مشاوره خرید ، شایسته مشتریان فورشاپ است.
در ضمن در کنار محصولات ارائه شده در دسته بندی سیسمونی این فروشگاه دارای محصولات دیگری از قبیل لوازم دیجیتال و آرایشی و بهداشتی می باشد و با همراهی شما مشتریان گرانقدر کالاهای جدید و با کیفیت دیگری به مجموعه فورشاپ اضافه خواهد شد تا نیازهای شما در خرید غیر حضوری را تامین نمایید.
لیست کامل سیسمونی نوزاد (1)
لیست کامل سیسمونی نوزاد (1)
لیست کامل سیسمونی نوزاد (1)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا