میزبانی رقابت‌ های بین المللی بدمینتون فجر نشان ‌دهنده سطح دیپلماسی ورزش فارس است


میزبانی رقابت‌ های بین المللی بدمینتون فجر نشان ‌دهنده سطح دیپلماسی ورزش فارس است

احمدی زاده گفت: میزبانی از رقابت ‌های بین المللی بدمینتون فجر نشان ‌دهنده سطح دیپلماسی ورزش فارس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احمد احمدی زاده»، در دیدار با «محمدرضا پوریا»، رئیس فدراسیون بدمینتون با اشاره به توسعه زیر ساخت های ورزشی فارس در دولت یازدهم و دوازدهم، گفت: اهتمام شخص استاندار به توسعه نرم افزاری و سخت افزاری ورزش باعث شده تا در فارس توسعه ورزش جز اولویت ها قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی استانداری فارس با اشاره به برگزاری رقابت های مختلف ورزشی درسطح ملی و بین المللی در فارس و در 2 بخش همگانی و قهرمانی، افزود: برگزاری مسابقات بدمینتون جام فجر را در فارس به فال نیک می گیریم و برگزاری این مسابقات در شیراز، نشان دهنده سطح دیپلماسی ورزشی در فارس است.

وی، میزبانی رقابت های بین المللی ورزشی را در راستای سیاست های استاندار فارس مبنی بر توسعه توریسم ورزشی ارزیابی کرد و اظهارداشت: برای توسعه گردشگری ورزشی باید بتوانیم میزبان موفقی برای مسابقات بین المللی باشیم.

احمدی زاده با تاکید بر اینکه میزبانی رقابت های بین المللی یکی از راهکارهای مهم ارتقای توانمندی های ورزشکاران کشورمان است، افزود: برگزاری این مسابقات در شیراز می تواند به عامل تاثیرگذاری در ایجاد شور نشاط اجتماعی در جامعه بدل شود.

در این دیدار رئیس فدراسیون بدمینتون ضمن تسلیم ابلاغ ریاست استاندار فارس بر ستاد برگزاری مسابقات بین المللی دهه فجر، تندیس یادبود این فدراسیون را به احمدی زاده اهدا کرد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...